RBW Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vannkjøling er på ingen måter en utdødd – her er Swiftechs nye toppmodell. Les mer Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg vil ha en sånn en Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det kommer fester for LGA-775 senere. Så sier i alle fall artikkelen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Flott å se at Apogee tilpaser kjølerne sine til større kjerner og høyere tdp Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fett! De knøttsmå pinnene er omtrent sånn jeg alltid har sett for meg at vannkjølere blir mest effektive. Men det er litt bortkastet at de bruker ca 3x3 cm på dette, når kjernen bare er 1,5 x 1,5 cm eller mindre (avhengig av type kjerne). Det vil si at bare en brøkdel av arealet utnyttes effektivt til kjøling. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 @Simen1: skulle tro det er bedre med 3x3 fordi de får større flate vannet kan ta opp varme fra, tviler på at kobberet har noe problem med å frakte varmen en centimeter. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Denne ble akkurat nr 1 på listen over potensielle CPU-blokker for ny gaming rigg... Håper feste for 1166 kommer før jeg skal bestille. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Blir artig å se om denne slår Heatkiller i tester . Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nå vet jeg i alle fall hvilken blokk jeg skal invistere i ved neste oppgradering i en ikke alt for fjern fremtid. Har fra før av en Apogee blokk, og den kjøler greit min E6850 på nærmere 4Ghz, så om denne er enda bedre, så er det noe å se frem til. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som vet hvordan denne yter ift Heatkillers blokker? Forresten ikke en dårlig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå