MidnightCreep Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har bestillt 2 stk windows 7 home premium hos Amazon.co.uk, med express levering. Hvis pakken/pakkene blir stoppet i tollen, noe jeg tror skjer, hvordan regner de verdi/toll beregning av pakkene/pakkene,ang pris ? Blir det norske priser av full retail pris av W7 ? Feks kompletts 1695kr+mva+tollgebyr= 593kr x2 =1186kr eller amazon omregnet i nkr 650kr+mva+tollgebyr= 332kr x2 =664kr Har ikke gjort dette før, mulig jeg roter noe jævlig... mvh Fredrik Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du må betale 25% moms av det DU betaler hos Amazon. Lenke til kommentar
moscito Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 jeg lurer på om hvis man bestiller engelsk w7 fra england, kan man da ha norsk tastatur? gikk med engelsk fra norge. er det noen forskjell mellom "norsk"engelsk og engelsk? Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Det har jeg egentlig ikke sjekket eller tenkt over eller peiling på, men har lastet ned norsk språkpakke som skal legges inn etter jeg har installert W7, så gjenstår å se Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 jeg lurer på om hvis man bestiller engelsk w7 fra england, kan man da ha norsk tastatur? gikk med engelsk fra norge.er det noen forskjell mellom "norsk"engelsk og engelsk? Du kan selvsagt bruke norsk tastatur på engelsk utgave. Du velger bare Norge som land/region. Men i signaturen min finner du en enkel guide på hvordan du bytter språk på W7 Home Premium fra engelsk til norsk Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har bestillt 2 stk windows 7 home premium hos Amazon.co.uk, med express levering.Hvis pakken/pakkene blir stoppet i tollen, noe jeg tror skjer, hvordan regner de verdi/toll beregning av pakkene/pakkene,ang pris ? Blir det norske priser av full retail pris av W7 ? Feks kompletts 1695kr+mva+tollgebyr= 593kr x2 =1186kr eller amazon omregnet i nkr 650kr+mva+tollgebyr= 332kr x2 =664kr Har ikke gjort dette før, mulig jeg roter noe jævlig... mvh Fredrik Nå kan du bestille Windows 7 i norske nettbutikker. Se prisguiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå