Elland Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Heisann, Hvor kan jeg finner engelsk undertekster for Appelsinpiken og Radiopiratene? Også norsk undertekster for Insomnia, den norsk versjon? Takk for svar... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Appelsinpiken: http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD.../?id=NDVDSF4359 Lenke til kommentar
Elland Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 takk, men problemmen min er det jeg liver utlandet, kan ikke kjøpe i platekompaniet =( vet du noe site hvor kan jeg laste undertekster? tusen takk Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Undertekster regnes vel som åndsverk, på lik linje med f.eks film og musikk? Dette forumet har jo ganske strikte retningslinjer for dette, og ønsker å holde seg innenfor den norske lovgivningens rammer. Er det lov å gi linker til undertekster som ligger på nettet, eller blir det slått ned på som alt det andre? Endret 10. oktober 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det finnes egenkomponerte undertekster, men det er vanskelig å bedømme hvorvidt de er nettopp det eller ikke. Finnes det en side som spesialiserer seg på egenkomponering er det lov å lenke til den (såfremt det ikke er noe annet snusk på den). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå