Gå til innhold

Casemode en vekkerklokke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Hvis ramma er stor nok, hvorfor ikke bruke den som en holder for LCD display, f.eks et Matrix Orbital eller Crystalfontz display.

Da gjør den ihvertfall nytte for seg

Jeg vurderte en stund matrix orbital i en Carlsberg boks. Har også vurdert å installere skjermen i monitoren, men fant ut når jeg åpnet monitoren at det ikke var plass til displayet på fronten :cry:

Hva med å modifisere et webcam inn i vekkerklokka? Både logitech, philips og creative sine billige webcams er såpass små at det bør gå. Hadde vært litt kult kanskje?

DrE

Lenke til kommentar

ok, det blir ikke casemodding, men hva med å voltmodde den? Vil nok kunne gå litt fortere, men er ikke det poenget? :D Evt. få den til å ringe / pipe anda høyere :lol: )

Ellers kunne du laget ny plate med tall på slik at de blir opplyst av noen LEDs på baksiden :)

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

ups, trippel posta jeg, ja ja, utrolig hva som skjer når man er trøtt.

Man kan jo også kjøpe et PC tachometer hos microplex, ta ut inmaten i det, og sette dette i vekkerklokken, lag gjerne custom bakplate som prikken over i'en

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ta den tingen så ringer og sett inn et termometer og mix og fix litt så den ringer når tempen når over 500'c og ta selve klokka og lag en tidsinstilt bombe.(sett bomba på en liten lekebil eller noe og send den nedover en bakke og BANG!!!!!!!!!!!!) :D:D

Lenke til kommentar
ta den tingen så ringer og sett inn et termometer og mix og fix litt så den ringer når tempen når over 500'c og ta selve klokka og lag en tidsinstilt bombe.(sett bomba på en liten lekebil eller noe og send den nedover en bakke og BANG!!!!!!!!!!!!) :D:D

Æææ ja..... :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...