PsykoRage Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Tilslutt ble jeg lei av musikken i login-screenen. Så jeg søkte litt rundt på internett og fant ut hvordan. Så jeg tenkte jeg skulle lage en liten guide om det. Jeg tar grunnlag i at du vil ha tilbake den gamle musikken fra pre-tbc. Guiden Først laster du ned Blizzard MPQ-editor og ekstrakterer filen(samme hvor du legger den). Start filen. Så velger du det som trengs av mapper. Deretter trykker du på "File" og "Open MPQ archive". Finn mappen som Wow ligger i, gå deretter inn i Data\ og åpne common-2.MPQ. Merk av i "Open the MPQ in read-only mode" for å være sikker på at du ikke gjør noe du ikke skulle ha gjort. Gå så inn på Sound\Music\GluesScreenMusic og høyreklikk på wow_main_theme.mp3, og ekstrakter den til \"Wow-mappa di"\Data\Sound\Music\GlueScreenMusic. Gå inn på mappen som du ekstrakterte wow_main_theme.mp3 til, og endre filnavnet til WotLK_main_theme.mp3. Dette kan gjøres med alle lyder, musikken i byer etc. men da må du endre navnene til andre ting. Leter du litt i MPQ'en så finner du ut av det. Prøvde med Disturbed - Indestructable i Orgrimmar bare for å teste, og det fungerte helt fint. (Har byttet tilbake nå) For de som er for late til å gjøre dette selv så har jeg lastet opp filen her. WotLK_main_theme.part1.rar WotLK_main_theme.part2.rar Credits til disse personene. Endret 8. oktober 2009 av PsykoRage Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Skjønner ikke at du har lyden på i Wow i det heletatt! Winamp, og wow på mute, alltid! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har WoW på mute og Spotify på hele tiden når jeg spiller, man blir lei av WoW lydene etter vært Men ellers en fin og greit forklarende guide til dem som måtte være interesert. Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Bare jeg som tenkte på morsomme ting du kan kødde med kompisen sin wow eller noe ? Endret 11. oktober 2009 av Kvitteri Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Skjønner ikke at du har lyden på i Wow i det heletatt! Winamp, og wow på mute, alltid! Enig bare jeg bruker spotify som er mye bedre Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Ops. Feilposta... Endret 11. oktober 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skjønner ikke at du har lyden på i Wow i det heletatt! Winamp, og wow på mute, alltid! Enig bare jeg bruker spotify som er mye bedre Stream < spilling av vanlig filer. Nice guide, kan gjøre morsomme ting med den der på lan eller lignende ja Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skjønner ikke at du har lyden på i Wow i det heletatt! Winamp, og wow på mute, alltid! Enig bare jeg bruker spotify som er mye bedre spotify er ikke bedre enn winamp nei tar bare mye ressurser, har ikke alt du vil høre på og reklame skitt Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 derfor man har spotify premium og spiller av fra disk. Lenke til kommentar
ZawyeR Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og man er sikkert på at dette ikke strider imot retningslinjene til Blizzard? Har hørt at folk som endrer på skins osv har blitt perm. banna. Vil anta at det samme gjelder for lyd og. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det vil nok det siden du f.eks kan få den rimelig lave stealth lyden til å være som et fucking sympfoniorkester og derfor lettere vite når det er en rogue/druid i nærheten. Juks kaller vi sånt. Lenke til kommentar
ZawyeR Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Var akkurat det jeg tenkte på og. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 derfor man har spotify premium og spiller av fra disk. som man må betale for Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og strengt tatt må man betale for mp3-filer også, evt CD-ene man ripper de fra. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Blizzard liker ikke at folk tuller med spillfilene, bare så dere vet det. Ikke det at de kan finne det ut med mindre de legger til noe i en patch, men det er fortsatt imot reglene til Blizzard og om noen skulle sladre på dere/det skulle blitt oppdaga på en eller annen måte kan dere forvente en ban. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 derfor man har spotify premium og spiller av fra disk. som man må betale for Oh noes 99 kroner i måneden, under en halvtime på jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå