Hauge23 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei Er ute etter et nytt mmorpg spill der hovudfokuset er PVE. Noen som kan anbefale et til meg? Har Spilt WoW siden Release til Wotlk. Dette var mitt første mmorpg spill, og likte konseptet med Raiding osv. Så noe lignende Wow ha passet fint. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Lord of the Rings Online. Lenke til kommentar
Hauge23 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Er det folk som spiller det enda? Trudde det var gammelt nytt jeg :/ Hva med det nye som kom i Sep. Aion? Eller er det mer PVP fokusert? Lenke til kommentar
Nystad93 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 En Mulighet kan være å prøve Runes of Magic. fantastisk spill for å være gratis Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Aion er bra. Prøv det. Er PvPvR. Lenke til kommentar
Predatir Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har du prøvd EVE Online, der har du mulighet til å dve md PVP, PVE, eller hva du vill Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hva er problemet ditt? Du hadde et spørsmål og folk har svart på det.... Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 I aion er det jo en Arena som heter "Abyss" som er PvPvE (player vs Player vs Environment) Aion er gøy som rakker'n, Spilte først Gladiator, som jeg har i lvl 22 og er ganske så kjedelig, men så startet jeg en chanter, fytti å gøy det er! Aion anbefales ! Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ikke Aion. ^^ Spiller dette selv og vil ikke anbefale det til noen som er kun ute etter PvE... Lord of the Rings Online. Tror dette er noe av det beste ja. Alternativt DDO som er gratis, men er mest for smaa grupper. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva er vitsen med å i det hele tatt nevne PVP-fokuserte spill når trådstarter ikke er ute etter det? Og ja, jeg spiller Aion selv men ville aldri anbefalt det til noen som er ute etter PVE. Kan selv varmt anbefale Lord of the Rings Online. Har spilt det selv i over 1 år og har kjøpt lifetime subscription fordi det er så gjennomført og bra. I tillegg er det en rein nytelse for øyet for de som har mulighet å spille i full HD med alt på maks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå