Gå til innhold

Defekt 360 headset. (quick) Fix?

Hvadankan

Anbefalte innlegg

Hei! :D Var litt uheldig med mitt headsett på min nye Xbox.

Det er et orginalt headsett som fulgte med Xbox Elite pakken.

Mine kjære små søte katteunger bet istykker et stykke på kabelen og skapte et brudd slik at ikke headsettet virket.

Har nå skåret bort den delen som er skadet, og finner 2 kontakter for høyttaler og 2 kontakter for mikrofon.

Disse kontaktene er har splittet ledningen ved mini(mini)jacken og nesten ved "Mute"knappen og tvinnet kontaktene sammen for å se om jeg får det til å funke igjen :D

Men ikke noen lyd :D Sikker på at kontaktene ikke toucher hverandre og at alle kontaktene ikke har beskyttelse. :D

Noen tips? :D Har prøvd mye her ass. Sikker på at det ikke er noen "Mute" instillinger verken fysisk på headsettet eller inne på Live-profilen min :D

Etter at jeg har brukt så lang tid på å skrive denne teksten har jeg vel egentlig blitt enig med meg selv om å kjøpe et nytt :p:D

Endret av Hvadankan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
umm, ja disse headsettene er av dårligste kvalitet så de er ganske billige i innkjøp. du bør jo ikke betale mer enn 100kr for et slikt eller en kopi.

Ja, takk du! Spaceworld prøvde å selge et til meg for 299,- :D Sa jeg skulle titte litt rundt jeg :D

Hva skal du faen meg forvente av et mono headsett med en mic liksom?!

Endret av Hvadankan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...