TST Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hver gang en ny versjon av Championship Manager blir lansert er det en stor begivenhet for fotballgamere. Denne gangen slapp SI Games et spill proppa fullt av småkryp, og patcher og bar mer preg av førstehjelp enn nyskapning de først ukene. Nå har stormen lagt seg og tilbake står en verdig oppfølger. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=148 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 hmm, synes spillet er altfor lett jeg, en viss taktikk og jeg vinner alt det er å vinne me man utd, og har rykket opp te prem leag me rushden på 3 år. så går kampene også altfor tregt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Må applaudere Erik for en super anmeldelse! Flott dere på Gamer.no ventet med å anmelde spillet til EP3 kom, slik at karakteren kunne bli rettferdig! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Konge spill! Selv om jeg aldri la merke til noen av disse bugsa folk skriker om når jeg starta å spille det. Kanskje Immersion fjerna alle bugsa før de ga det ut? Har Championship Manager 4 Retail CD'en liggene i hylla, har bare ikke brukt den til å installere fra, for jeg klarte ikke å vente alle de dagene det tok fra Immersion releasen kom ut til CM4 kom i butikken. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Har aldri vært en fan av slike manager spill eller fotball for den skyld, men må innrømme jeg fikk litt bakoversveis når jeg finner igjen gamle klassekompiser på 1.divisjonslaga.. tøft Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Har aldri vært en fan av slike manager spill eller fotball for den skyld, men må innrømme jeg fikk litt bakoversveis når jeg finner igjen gamle klassekompiser på 1.divisjonslaga.. tøft Enda morsommere å gi de urlange kontrakter for så å sette de ut av laget til evig tid. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Har aldri vært en fan av slike manager spill eller fotball for den skyld, men må innrømme jeg fikk litt bakoversveis når jeg finner igjen gamle klassekompiser på 1.divisjonslaga.. tøft Enda morsommere å gi de urlange kontrakter for så å sette de ut av laget til evig tid. kult å la de spille fast på real madrid f.eks., noen vet jo hvor målet står også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg