stigarnfinn Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei kjære hardwarere, jeg har sett rundt på Dirt 2 å jeg har fått frysninger for testing av dette spillet. Men så tenkte jeg visst jeg skulle virkelig dra strikken tenkte jeg på å dette: Jeg tenker å kjøpe ratt å pedaler. Men så er det mange å velge mellom, føler kansje det blir enten dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326256 Eller dette: http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=9Z100021 Noen som har testet noen av disse? Og om det er verdt et par hundre mellom for det trådløse? Føler Dirt 2 hadde vært helt konge med 50" å racing ratt Thnx. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg hadde velgt det første du linket fra Komplett. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Hvorfor ikke kjøre på med Logitech G25? Clicky! Endret 8. oktober 2009 av multiz Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 MS-rattet er etter min erfaring veldig bra, men sjanser er store for at du får et ratt som ikke er midtstilt og da er det bare å levere produktet tilbake å få et nytt ett. Dette opp til flere ganger... Jeg har nå kjøpt meg et Fanatec Porsche-ratt og venter til herligheten kommer (i løpet av november). Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvorfor ikke kjøre på med Logitech G25? Clicky! Regner med det er av den enkle grunn att det ikke virker på xbox360?? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Xbox har vel USB? Lenke til kommentar
stigarnfinn Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Går ikke ann å bruke pc mente ratt til xbox360? Men hvertfall det derre Fanatec Porsche rattet var helt rått altså Men jeg vet ikke, tror jeg bare kjører for det rattet fra logitech Så mye bedre ut det andre men tror ikke det er verdt dobbel pris Thnx guys.. Blir awesome med ratt å dirt 2, gleder meg som et barn Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Xbox har vel USB? Jo, xbox har USB. Men g25 rattet er ikke kompitabelt med xbox 360. (Noe som suger siden jeg gjerne kunne tenkt meg det + Dirt 2 og Forza 3 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå