R7 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei og hopp! Har nettopp gått til innkjøp av en iPhone 3GS (jailbroken) og har derfor noen spørsmål rundt dette med å laste ned apps osv. Sikkert en hel del dumme spørsmål da jeg er helt grønn på dette, anyways: Hva er egentlig greia? Visst jeg har forstått det riktig kan jeg bruke andre apps som Cydia og Installer? Noe som er tilsvarende iTunes bare at man slipper å betale for det? Men selv om telefonen er jailbroken så kan jeg fritt fram bruke iTunes til å laste ned apps? Har lest at man ikke skal oppgradere softwaren i iTunes visst telefonen er jailbroken, da dette låser telefonen? Softwaren på telefonen nå er 3.0 og har gjort noen forsøk på å finne ut hvordan jeg oppgraderer til den nye (3.1? 3.0.1?) men for meg som stort sett kun behersker mail og nettsurfing virket det som regne master oppgaven å få til. Er det store forskjeller på den nye kontra gamle softwaren? Vurderer nemlig å bare la det være ettersom det ser så vannvittig innviklet ut å oppgradere en jailbroken iPhone. Setter stor pris på om dere som kan dette kan ramse enkelt opp fordelene med dette og hvordan jeg utnytter det Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei og hopp! Har nettopp gått til innkjøp av en iPhone 3GS (jailbroken) og har derfor noen spørsmål rundt dette med å laste ned apps osv. Sikkert en hel del dumme spørsmål da jeg er helt grønn på dette, anyways: Hva er egentlig greia? Visst jeg har forstått det riktig kan jeg bruke andre apps som Cydia og Installer? Noe som er tilsvarende iTunes bare at man slipper å betale for det? Men selv om telefonen er jailbroken så kan jeg fritt fram bruke iTunes til å laste ned apps? Har lest at man ikke skal oppgradere softwaren i iTunes visst telefonen er jailbroken, da dette låser telefonen? Softwaren på telefonen nå er 3.0 og har gjort noen forsøk på å finne ut hvordan jeg oppgraderer til den nye (3.1? 3.0.1?) men for meg som stort sett kun behersker mail og nettsurfing virket det som regne master oppgaven å få til. Er det store forskjeller på den nye kontra gamle softwaren? Vurderer nemlig å bare la det være ettersom det ser så vannvittig innviklet ut å oppgradere en jailbroken iPhone. Setter stor pris på om dere som kan dette kan ramse enkelt opp fordelene med dette og hvordan jeg utnytter det Takker for alle svar! Sender deg en PM Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) På www.ifon1.no finner du all informasjonen du trenger om dette. I tillegg er forumet på www.ipod1.no et bra sted å lete. Endret 8. oktober 2009 av snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå