Comma Chameleon Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Mange som sier 'hvis jeg hadde hatt bart hadde jeg ikke fjernet den om jeg følte det var meg'. Men hvor mange av dere jenter her hadde virkelig gådd rundt med en bart og følt dere stolt? Det kan umulig være pent, og hvordan dere kan føle dere komfortabel med slikt er forbi min fatteevne. Gutter i 15-18 års aldern som får slik type dunbart fjerner den (forhåpentligvis) med en gang. Om det ser stygt ut på en gutt, hvorfor skulle det se noe bedre ut på en jente? Om hun virkelig vil ha barten der skal hun få lov, men er det noen jenter som på ærlig vis kan si de vil ha det? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvis man er så fokusert på å tvinge andre til å møte sine egne krav til andre mennesker at man ikke kan takle det minste avvik, da tror jeg nesten man må slutte å omgås levende mennesker. Minste avvik? Dama har bart for faen Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Dame med bart er som potetkull med brun saus. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Når vi var aper, hadde alle hår i trynet. Var ikke noe problem da.Sorry, måtte bare kommentere. Da vi var amøber hadde ingen noe imot at ektoplasmaen vår var synlig, men i disse dager så er det en turn-off. ^^ Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Denne tråden konkluderer greit med at det ikke eksistere et fornuftig argument for at kvinner skal få tviholde på barten. Virker som om det gode kan seire i blant. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Når man snakker om hva som hører hjemme et sted så snakker man selvsagt ikke om naturen, men det moderne samfunnet vårt som har utviklet seg mye raskere enn det evolusjon har klart å henge med på. Vi har fortsatt instinkter vi ikke trenger og tenner vi ikke bruker, men det er ikke et argument for eller imot noe når man snakker om estetikk. Hvor skal man da sette grenser for estetikken? Jeg er fullt klar over at noen setter den ytre fasaden høyere enn livet selv, men før eller senere må noen våkne og innse at vi kanskje har dratt det for langt. Jeg mener vi har dratt det alt for langt for mange, mange år siden, men det er nå bare meg. I så fall hører danglebær hjemme i ræva, siden det først er i de senere åra vi har starta å bruke dasspapir Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hehe_* Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 OK, trådstarter her! Først vil jeg takke for overveldene tilbakemelding. Trodde denne tråden ville synke fort, men der tok jeg heldigvis feil. Føler at det er viktig å få klarhet i en del ting: 1. Moderator mener at dette ikke burde kvalifisere til gjesteposting. Dette er selvfølgelig noe jeg respektere, men jeg skal forklare hvorfor jeg mener det kan forsvares. Tenk om vi skulle bli sammen, hu låner pcen min, snusker som alle kjerringer gjør, finner en kobling til diskusjon.no, finner mitt brukernavn, finner mine tråder, og vips så er helvete løs. 2. Jeg har ikke svart før nå enkelt å greit fordi jeg postet i helse-delen. Så jeg ble nå svært gledelig overrasket. 3. Jeg har ikke kommet noe nærmere den nevnte jente. Er det starten på et godt forhold når jeg allerede før vi blir sammen irriterer meg over "småting"? 4. til dere som mener dette er en bagatell; Det er det faen meg ikke. Jenter med bart (ikke dun) er ikke pent! Lenke til kommentar
storken Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Huff, dette minner meg om en episode med alt for mye sprit, en barbermaskin og ei som hadde bart - som også hadde sovna. Den barten ble borte iløpet av natta ja xD Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Huff, dette minner meg om en episode med alt for mye sprit, en barbermaskin og ei som hadde bart - som også hadde sovna. Den barten ble borte iløpet av natta ja xD Det er et perfekt eksempel på hva trådstarter skal gjøre! Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Grunnen til at hun sikkert ikke har fjernet denne barten, er fordi hårvekst har en tendens til å bli stivere og mørkere etter barbering. Dessuten vokser hårene kjempe fort ut igjen. Jeg har heldigvis ikke noe behov for å fjerne hår i ansiktet, men tenk hvis denne jenta faktisk begynner å barbere seg - da antar jeg at hun er dømt til å barbere denne barten kanskje hver dag resten av livet. Det er en kjempe-jobb! Hvis hun bare kunne fjernet barten med et høvel-drag, og dermed blitt kvitt den for resten av livet, så hadde hun selvfølgelig gjort det. Siden hun ikke er villig til å gjøre denne jobben, og tydeligvis har tenkt at hun heller vil finne noen som kan leve sammen med både henne og barten, så syns jeg at trådstarter burde finne seg ei annen jente. Det at hun er psyksik sterk nok til å gå rundt med bart, i stedet for å fjerne den for å "følge med i tiden", syns jeg vi skal respektere, og derfor ikke prøve å endre på. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Skal du gjøre noe, så blir det voks! Barbering er et dårlig alternativ.. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Huff, dette minner meg om en episode med alt for mye sprit, en barbermaskin og ei som hadde bart - som også hadde sovna. Den barten ble borte iløpet av natta ja xD Det er et perfekt eksempel på hva trådstarter skal gjøre! sikkert kjempe gøy å gjøre hvis man er 16 år.... men man bør vell opptrå voksent og ikke ødlegge dama heller. som jeg har sakt. barberhøvvel kan gjøre tingene 10 ganger verre, bedre at hun begynner å ta laser.. og jada jeg har sett stygge eksempler på ting som blir verre når man bare begynner å barbere 4. til dere som mener dette er en bagatell; Det er det faen meg ikke. Jenter med bart (ikke dun) er ikke pent! kanskje hun fortjener en som aksepterer henne som hun er? hvis henne ikke har fjerna den før , så er det kanskje en grunn! Endret 12. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ta en titt på moren og faren, så vil du jo fort vite om sterk hårvekst er et problem i familien hennes Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Huff, dette minner meg om en episode med alt for mye sprit, en barbermaskin og ei som hadde bart - som også hadde sovna. Den barten ble borte iløpet av natta ja xD Det er et perfekt eksempel på hva trådstarter skal gjøre! sikkert kjempe gøy å gjøre hvis man er 16 år.... men man bør vell opptrå voksent og ikke ødlegge dama heller. som jeg har sakt. barberhøvvel kan gjøre tingene 10 ganger verre, bedre at hun begynner å ta laser.. og jada jeg har sett stygge eksempler på ting som blir verre når man bare begynner å barbere Sikkert kjempegøy å trekke konklusjoner på grunn av alder, skrive vel formulert og voksent med en ironisk tone. Toppen av alt så var det jeg skrev kun en spøk. Hipp hurra for alderdiskriminering! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Huff, dette minner meg om en episode med alt for mye sprit, en barbermaskin og ei som hadde bart - som også hadde sovna. Den barten ble borte iløpet av natta ja xD Det er et perfekt eksempel på hva trådstarter skal gjøre! sikkert kjempe gøy å gjøre hvis man er 16 år.... men man bør vell opptrå voksent og ikke ødlegge dama heller. som jeg har sakt. barberhøvvel kan gjøre tingene 10 ganger verre, bedre at hun begynner å ta laser.. og jada jeg har sett stygge eksempler på ting som blir verre når man bare begynner å barbere Sikkert kjempegøy å trekke konklusjoner på grunn av alder, skrive vel formulert og voksent med en ironisk tone. Toppen av alt så var det jeg skrev kun en spøk. Hipp hurra for alderdiskriminering! ironi funker ikke på ett forum hvis man ikke skriver *ironi* og nei jeg så ikke på alderen din en gang... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Alderen min, alderen til naboen. Ikke alle 16 åringer er ute henger på hjørnet og hitter på fjortiser, det var poenget mitt. Men det er litt off topic, så vi legger dette til sides. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mange som sier 'hvis jeg hadde hatt bart hadde jeg ikke fjernet den om jeg følte det var meg'. Men hvor mange av dere jenter her hadde virkelig gådd rundt med en bart og følt dere stolt? Det kan umulig være pent, og hvordan dere kan føle dere komfortabel med slikt er forbi min fatteevne.[...] Hvordan man kan føle seg komfortabel med det, er ikke poenget. Det som betyr noe, er at hvis man selv ikke plages av sitt eget utseende, så kan man vel like gjerne beholde det slik man helst vil ha det. Lenke til kommentar
Gjest LOL1 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Folk sier at om man fjerner barten, er det bare myte at den kommer tilbake kraftigere og mørkere. Men dama mi gjorde det med en av armene sine () og har mye lengre hår på den denne armen. 1 cm lengre kanskje. Så er det virkelig myte?? Dama mi er litt fettig (fettet henger på de rette stededene, altså slank midje, men skikkelig pupper og rompe, men man ser at hun kanskje vil legge seg ut om hun ikke trener om noen år, er det for galt å be hun trene da? hva tenker dere om det? dama leser innleggene mine, derfor anon Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Folk sier at om man fjerner barten, er det bare myte at den kommer tilbake kraftigere og mørkere. Men dama mi gjorde det med en av armene sine () og har mye lengre hår på den denne armen. 1 cm lengre kanskje. Så er det virkelig myte?? dama leser innleggene mine, derfor anon myte? absolutt ikke. er jo bare å se hvordan hårene på beina har blitt etter at man begynte å barbere de Endret 12. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Folk sier at om man fjerner barten, er det bare myte at den kommer tilbake kraftigere og mørkere. Men dama mi gjorde det med en av armene sine () og har mye lengre hår på den denne armen. 1 cm lengre kanskje. Så er det virkelig myte?? Dama mi er litt fettig (fettet henger på de rette stededene, altså slank midje, men skikkelig pupper og rompe, men man ser at hun kanskje vil legge seg ut om hun ikke trener om noen år, er det for galt å be hun trene da? hva tenker dere om det? dama leser innleggene mine, derfor anon Galt er det egentlig ikke, men sur kommer hun til å bli uansett hvordan du legger det frem. Med mindre du spør om DERE skal begynne å trene i lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå