Niern Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Men i helvete da. Er det så farlig om det motsatte kjønn har litt ekstra med hår under nesen? herregud dette er noe menneskene har skapt på sin vei til å bli utseende opptatte esktrimister noe som norge er den dag i dag. Vi er enda dyr ro dere ned folkens, skal be for dere før jeg legger meg. Go for it og vis den barten plager deg så jævelig så vent noen dager etter dere er på god gli og spør på en kul måte om hun kankje ville fjerne den for den er ganske obvious. Men det beste du kan gjøre er å care i det for guds skyld. Takk for meg Støtter denne personen!! Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Men i helvete da. Er det så farlig om det motsatte kjønn har litt ekstra med hår under nesen? herregud dette er noe menneskene har skapt på sin vei til å bli utseende opptatte esktrimister noe som norge er den dag i dag. Vi er enda dyr ro dere ned folkens, skal be for dere før jeg legger meg. Go for it og vis den barten plager deg så jævelig så vent noen dager etter dere er på god gli og spør på en kul måte om hun kankje ville fjerne den for den er ganske obvious. Men det beste du kan gjøre er å care i det for guds skyld. Takk for meg Som sagt er det jo noen av oss mennesker som er litt pene og da... og vi liker å sette visse standarder Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dame med bart eller ingen dame? Ditt valg! Jeg stikker innom samfunnsdelen av og til. Forumet og Norge er fylt med mennesker som er like dyp som et A4-ark. Kan dere ikke bare melde dere på Robinson-ekspedisjon og bli der? Mange jenter fra midt-østen har bart, jeg synes ikke de er noe mindre sexy bare fordi de har litt hårvekst på overleppa. Cindy Crawford var en gang i tiden en av verdens mest ettertraktede modeller. Hun har hårete armer. Halle Berry har vakker, sexy og ei suksessfull skuespillerinne. Sliter sikkert ikke med å få seg mannfolk p.g.a. de 11 eller var 12 tærne hun har. OSV OSV OSV Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Mange jenter fra midt-østen har bart, jeg synes ikke de er noe mindre sexy bare fordi de harlitt hårvekst på overleppa. Cindy Crawford var en gang i tiden en av verdens mest ettertraktede modeller. Hun har hårete armer. Halle Berry har vakker, sexy og ei suksessfull skuespillerinne. Sliter sikkert ikke med å få seg mannfolk p.g.a. de 11 eller var 12 tærne hun har. OSV OSV OSV Syntes begge kvinnfolka du nevner er stygge. For ikke å snakke om burkaer fra midtøsten... Grøsser ved tanken Selv dems egne landsmenn anså dem ikke som "jenter" der jeg kommer ifra. Heller hårballer med duk over hue. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Herregud PowerPie, må du få hode ditt bort fra speilet! Er det mulig å bli mista flere ganger i bakken som baby?? Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Herregud PowerPie, må du få hode ditt bort fra speilet! Er det mulig å bli mista flere ganger i bakken som baby?? Er vel snarere du som har blitt mista i bakken en god del når du var liten... og fått ødelagt trynet. Jeg setter standarder for kvinnfolk nettopp fordi jeg steller meg selv. Skal man ha pene kvinnfolk bør man jo ikke se ut som en dasskost selv. ....Er bare å forsyne seg av burkaene, jeg skal ikke stoppe deg Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Haha! Omg for en kommentar Powerpie. Klarer du å se hvor borti natta de fleste kommentarene dine er? Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Haha! Omg for en kommentar Powerpie. Klarer du å se hvor borti natta de fleste kommentarene dine er? Behave...! There are plenty more burka's left for you too.... Og er da slettes ikke borte i natta at jeg liker pene kvinnfolk bedre enn stygge Som sagt, du kan gjerne få de stygge Du og biskop Endret 9. oktober 2009 av Powerpie Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hehe, sånn som det der, at du insinuerer at alle som ikke mener det samme som deg er stygg, du kommer med ''stilige'' historier i det fleste tråder om hvordan du player kvinnfolk og du er generelt veldig flink til å få deg selv til å virke som en attraktiv og stilig person. Jeg vil heller si at du framstår som en selvgod person med heller dårlig livserfaring. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hehe, sånn som det der, at du insinuerer at alle som ikke mener det samme som deg er stygg, du kommer med ''stilige'' historier i det fleste tråder om hvordan du player kvinnfolk og du er generelt veldig flink til å få deg selv til å virke som en attraktiv og stilig person. Jeg vil heller si at du framstår som en selvgod person med heller dårlig livserfaring. Nei... det jeg sier er; hvorfor gå etter stygge kvinnfolk hvis man kan få bedre? Jeg player da absolutt ingen. Gjør bare det jeg vil, når jeg vil. Endret 9. oktober 2009 av Powerpie Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dette er da enkelt! Ha sex med henne, og sørg for at hun nyter det! Lag henne frokost på morgenkvisten før hun våkner, og sørg for at dere tar morgenstellet i lag. Begynn å ert henne litt lekent, og lag deg nissesjegg med barberskum. Lag henne skjegg og og barber det av. Fullstenig uskyldig, hun vet ingenting, og du slipper å ha dame med bart! Lenke til kommentar
Newar Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dette er jo baare kødd. Dra ned kjerringa på body shop og kjøp no hårvoks. End of story. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dette er jo baare kødd. Dra ned kjerringa på body shop og kjøp no hårvoks. End of story. Endelig noen som har skjønt det. Vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 powerpie er en hoven kødd, men jeg er helt enig med han, med mindre TS ser ut som et kummlokk så er det ikke noe i veien for å spørre seg fram om dama kunne tenke seg å vokse barten.. er nok fler enn man tror så gjør det.. om du nettopp har truffe dama så kanskje dra det ut litt før du slenger det ut da men Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Så viss han ser grusom ut så har han ingen rett til å spøre om hun kan fjerne barten? For det er det du skriver eller hva, du er jo en like hoven kødd som powerpie viss ikke hovnere. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Men de som har slik at det vises ordentlig anbefales jo å fjerne den, selv om det blir verre etterhvert er det bedre å barbere litt oftere enn å gå rundt med bart. Konkret hvem er det som anbefaler jenter med "bart" å fjerne den? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er bare én løsning her, og det er å få en venninne til å nevne at hun også hadde bart, men at hun fikk mye mer oppmerksomhet fra gutter etter hun begynte å fjerne den. "Det er ikke så mye arbeid, men man får mye igjen for det!". Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Så viss han ser grusom ut så har han ingen rett til å spøre om hun kan fjerne barten? For det er det du skriver eller hva, du er jo en like hoven kødd som powerpie viss ikke hovnere. tolk det som du vil, du kan ikke sette standarder for dama di om du ikke har noen selv.. gjør du det er du bare egoistisk.. hoven < ego, anytime. Endret 9. oktober 2009 av r0zie Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Denne tråden er så fantastisk teit. Jeg savner en kommentar fra trådstarter, jeg. Egentlig vet vi jo ikke om det plager ham veldig eller ikke. Men hvis det gjør det, foreslår jeg at han like gjerne kan gå videre og finne en annen og mindre behåret jente. Det er helt greit å vite hva man ser etter og foretrekker hos andre, men å aktivt gå inn for å forme og forandre dem er bare latterlig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er helt greit å vite hva man ser etter og foretrekker hos andre, men å aktivt gå inn for å forme og forandre dem er bare latterlig. Du går glipp av mange kvalitetskarer hvis du ikke lar dem endre på småting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå