C-angel Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Vel. Hvis du har en unge for hånden, så kan dere jo altids ta noen timer sammen. Kan banne på at en unge bemerker barten hvis den virkelig er uthevet. I.o.m at det lages egen "bartevoks" for kvinner, så er det vel heller ikke veldig unormalt dette her. Til dere som fraråder barbering: Utifra hva jeg forstår, så er det ingen ting som tyder på at barbering påvirker hårveksten Endret 8. oktober 2009 av C-angel Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Utifra erfaring så vokser håret mye "stivere" når du barberer deg, og står da mye rettere ut og blir lettere å se... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nei, det på virker ikke hårveksten direkte. Men barten vil bli stivere, og vil ta litt mindre tid før den blir like lang som den var. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg ville uansett hatt en blid og fornøyd jente som var fornøyd med seg selv, enn en som ikke turte vise ansiktet fordi kjæresten/kompisen hennes ikke klarte å holde sin misnøye med hårveksten hennes for seg selv. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 I følge eksperter så blir håret værken stivere, eller at det vokser fortere ut igjen. Jeg har "dun" på kinnet (over skjegget) som jeg barbere 3 ganger i uken. Dette har jeg nå gjort i 10 år, og det er fortsatt like mye "dun" aktig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 I følge eksperter så blir håret værken stivere, eller at det vokser fortere ut igjen.Jeg har "dun" på kinnet (over skjegget) som jeg barbere 3 ganger i uken. Dette har jeg nå gjort i 10 år, og det er fortsatt like mye "dun" aktig. Det som skjer, er at hårene blir kappet rett over, og dermed oppleves som stivere når de vokser ut igjen. De blir ikke tykkere, men de får ikke den samme naturlige enden som de ellers ville gjort. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 mens dere har en samtale, start å stirr merkelig på henne. Når hun spør hva det er, så sier du "....har du bart?". Problem solved. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 mens dere har en samtale, start å stirr merkelig på henne. Når hun spør hva det er, så sier du "....har du bart?". Problem solved. Hvorfor er det så mange som tror at hun har bart bare fordi hun ikke er bevisst på den? Har ikke denne jenta speil i huset? Vet dere noe jeg ikke vet? Alle som enten er jente, har snakket litt dypere med en jente eller har litt mellom ørene, skjønner vel at hun er klar over at hun har bart. Det løser ingenting å påpeke den, det vil bare skape usikkerhet og dårlig, dårlig stemning. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skjønner ikke helt problemet med å fjerne barten? Er jo bare å dra over høvvelen en gang i blant, er det en jenter kommer det jo ikke til å bli så stivt for hver barbering at hu sitterigjen med en bever på leppa. Det er nok større problem å fortelle det til hun.. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 mens dere har en samtale, start å stirr merkelig på henne. Når hun spør hva det er, så sier du "....har du bart?". Problem solved. Hvorfor er det så mange som tror at hun har bart bare fordi hun ikke er bevisst på den? Har ikke denne jenta speil i huset? Vet dere noe jeg ikke vet? Alle som enten er jente, har snakket litt dypere med en jente eller har litt mellom ørene, skjønner vel at hun er klar over at hun har bart. Det løser ingenting å påpeke den, det vil bare skape usikkerhet og dårlig, dårlig stemning. Feil, det vil ikke skape dårlig stemning i det hele tatt. Spesielt hvis du sier det med et smil. Hun vil selvfølgelig bli usikker, men det vil komme gutten til gode. Eneste grunnen til at hu enda går med barten er at hun har noen tjukke i hue venninner med snillistisk tankegang som hele tia skal si at hu er den beste i verden samme pokkern. Vi gutter må jo stelle oss for at dere skal hoppe i fanga våres, så dere bør pokkern gjøre det samma hvis det kommer en gutt med litt standard. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så på et eller annet "jenteprogram" at de vokset barten. Kanskje det kan være et forslag? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Feil, det vil ikke skape dårlig stemning i det hele tatt. Spesielt hvis du sier det med et smil. Hun vil selvfølgelig bli usikker, men det vil komme gutten til gode. Eneste grunnen til at hu enda går med barten er at hun har noen tjukke i hue venninner med snillistisk tankegang som hele tia skal si at hu er den beste i verden samme pokkern. Vi gutter må jo stelle oss for at dere skal hoppe i fanga våres, så dere bør pokkern gjøre det samma hvis det kommer en gutt med litt standard. Du tror hun tar det med et smil, så lenge det blir servert med et smil? Neppe. Ja, gutter steller seg for å dra damer. Og vet du hva? Antagelig steller hun seg, hun her også. Og mest sannsynlig way more enn denne gutten noensinne kommer til å gjøre for å tekkes damene. Hvis man er så fokusert på å tvinge andre til å møte sine egne krav til andre mennesker at man ikke kan takle det minste avvik, da tror jeg nesten man må slutte å omgås levende mennesker. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Feil, det vil ikke skape dårlig stemning i det hele tatt. Spesielt hvis du sier det med et smil. Hun vil selvfølgelig bli usikker, men det vil komme gutten til gode. Eneste grunnen til at hu enda går med barten er at hun har noen tjukke i hue venninner med snillistisk tankegang som hele tia skal si at hu er den beste i verden samme pokkern. Vi gutter må jo stelle oss for at dere skal hoppe i fanga våres, så dere bør pokkern gjøre det samma hvis det kommer en gutt med litt standard. Du tror hun tar det med et smil, så lenge det blir servert med et smil? Neppe. Ja, gutter steller seg for å dra damer. Og vet du hva? Antagelig steller hun seg, hun her også. Og mest sannsynlig way more enn denne gutten noensinne kommer til å gjøre for å tekkes damene. Hvis man er så fokusert på å tvinge andre til å møte sine egne krav til andre mennesker at man ikke kan takle det minste avvik, da tror jeg nesten man må slutte å omgås levende mennesker. Tror du hu steller seg mer enn meg da? Når hu ikke engang gidder å fjerne barten sin? Til og med JEG fjerner barten min. Det minste avvik? Jeg fjerner håret mellom øyenbryna, fordi det ser temmelig nasty ut hvis det gror sammen. Og jeg hadde skjønt deg GODT hvis du vika unna grunnet det. Er da ikke fullstendig dust i hue heller; skjønner da at slikt ikke er deilig. Antar at du henger med skikkelig stygge mannfolk da, siden det bare er det "indre som teller"? Dine argumenter faller på din egen urimelighet. Hvis ikke jenta tar det med et smil, ja da bør hu se til svarte å fjerne den barten. Endret 8. oktober 2009 av Powerpie Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tror du hu steller seg mer enn meg da? Når hu ikke engang gidder å fjerne barten sin? Til og med JEG fjerner barten min. Veldig vanskelig å si, du. Jeg har aldri sett deg, snakket med deg om personlig hygiene eller merket meg nicket ditt før nå. Men at hun ikke fjerner alt ansiktshår, betyr ikke at hun ikke legger mye innsats i å ta seg godt ut. Det er mye man kan bruke tid på når man har en kropp å ta vare på, vet du, og mye av det vil dere gutter mest sannsynlig aldri tenke over at jenter gjør. Det minste avvik? Jeg fjerner håret mellom øyenbryna, fordi det ser temmelig nasty ut hvis det gror sammen. Og jeg hadde skjønt deg GODT hvis du vika unna grunnet det. Er da ikke fullstendig dust i hue heller; skjønner da at slikt ikke er deilig. Du virker litt hysterisk nå. Er du virkelig så redd for hva andre mener om øyenbrynene dine? For du vet, monobrow er faktisk ingen big deal. Det er virkelig ikke det. Antar at du henger med skikkelig stygge mannfolk da, siden det bare er det "indre som teller"? Dine argumenter faller på din egen urimelighet. Akk og ve. Forstår du egentlig hva du sier her? Hvis ikke jenta tar det med et smil, ja da bør hu se til svarte å fjerne den barten. Og hvis ikke? Tenk om vi skulle ha en verden der mennesker blir akseptert for hvordan de ser ut! Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg kan akseptere kvinner for hvordan de ser ut; men jeg gidder ikke å ha sex med dem hvis de ikke ser ut. Du kan gjerne kaste deg over mennene med unibrows. Jeg foretrekker derimot å sette litt standard på kvinnene, og da skulle det bare mangle at de ikke forventer det samme tilbake Kan si det på en annen måte: Jeg anser meg selv som pen nok til at jeg kan få jenter uten bart(vært suksess på det området til nå av hvertfall). Hvis jeg plutselig skulle mistet halve trynet mitt i en ulykke endag, ja da vil nok fela få ei annen tone. Det er ikke utsende som gjelder, men det er det som selger! Endret 8. oktober 2009 av Powerpie Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Altså, "bart" er noko alle har, men om "barten" byrjar å stikke i når ein skal kysse eller noko, då er det absolutt no go. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fair deal, det, Powerpie. Man kan tross alt ikke kreve mer av andre enn man gjør av seg selv. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fair deal, det, Powerpie. Man kan tross alt ikke kreve mer av andre enn man gjør av seg selv. Da har du skjønt poenget mitt Og når sant skal sies; hvis det er slik at trådstarter ikke akkurat er det man liker å hvile blikket på, så smeller nok ikke et krav om bartefjerning fra rett kjeft. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dei fleste damene er nok klar over det, men mange er og av den oppfatning av at det veks ut igjen fortare, lengre, mørkare, tjukkare og stivare om dei fjernar det. Det er, som nokon har påpeikt tidlegare i tråden, ikkje tilfelle. Det føles stivare sidan tuppen blir større i diameter når du kutter den av, men det er den einaste forskjellen. For å få spiss tupp igjen kan ein vokse eller nappe hårene ut. Då vil det og gå lengre tid før dei kjem tilbake. Har aldri prøvd voksing sjølv, men det er jo snakk om korte mjuke hår, så dei burde vel kome ut utan å ha behov for den kraftigaste på markedet. Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Men i helvete da. Er det så farlig om det motsatte kjønn har litt ekstra med hår under nesen? herregud dette er noe menneskene har skapt på sin vei til å bli utseende opptatte esktrimister noe som norge er den dag i dag. Vi er enda dyr ro dere ned folkens, skal be for dere før jeg legger meg. Go for it og vis den barten plager deg så jævelig så vent noen dager etter dere er på god gli og spør på en kul måte om hun kankje ville fjerne den for den er ganske obvious. Men det beste du kan gjøre er å care i det for guds skyld. Takk for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå