Gjest Guest_Hehe_* Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei! Har konto her, og vil gjerne unngå å bruke den. Håper stegningskåte moderatorer holder seg unna;P Vel, har møtt en ganske søt og hyggelig jente, men det er en ting som plager meg litt; hun har BART! Dette er jo helt bak mål spør du meg, og jeg lurer egentlig på hva som får ei jente til å ha bart? Er det sånn at alle jenter egentlig har bart, og så pleier de fleste å fjerne den? Eller er det slik at hun er en av svært få bartekvinner? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 De fleste jenter har vel en liiiten antydning til lys bart. Hår har man nesten over hele kroppen uansett. Men de som har slik at det vises ordentlig anbefales jo å fjerne den, selv om det blir verre etterhvert er det bedre å barbere litt oftere enn å gå rundt med bart. Synes selv jenter med bart er frastøtende som fy. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) No win situasjon. Enten må du si fra at hun må fjerne barten (kan eskalere til katastrofale nivåer), ellers må du vel bare glemme hele greia. Endret 8. oktober 2009 av likferd Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Haha, du blir eid uansett hva du gjør med saken Med mindre du kan få noen du kjenner til å påpeke barte-problemet hennes Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Alle har bart desverre. Se en jente fra siden med lys mot deg, du vil trolig se det du ikke ønsker å vite er der Hvis det er snakk om en tydelig en (mørkt hår o.l.) så burde det kanksje gjøres noe med. Men tror det blir vanskelig for deg å få henne til å fjerne den og fremdeles få deg noe! Enten må du gjøre en tjeneste for de som kommer etter deg og si i fra, leve med barten til du er i et forhold hvor slikt kan nevnes eller finne deg noe anna Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei! Har konto her, og vil gjerne unngå å bruke den. Håper stegningskåte moderatorer holder seg unna;P Vel, har møtt en ganske søt og hyggelig jente, men det er en ting som plager meg litt; hun har BART! Dette er jo helt bak mål spør du meg, og jeg lurer egentlig på hva som får ei jente til å ha bart? Er det sånn at alle jenter egentlig har bart, og så pleier de fleste å fjerne den? Eller er det slik at hun er en av svært få bartekvinner? Hei. Du har sikkert noe "hun" ikke like og. Strengtatt ikke et helseproblem, og kan stenges? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er jo ikke et helseproblem, men det er jo sykt nasty og ha ei jente med skikkelig synlig bart. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Dette er ikke av sensitiv art, og har dermed ikke noe under gjesteposting å gjøre. Har du brukerkonto, bruker du denne. Ordningen med gjesteposting har ingenting å gjøre med at man slipper å logge på hvis man ikke gidder. Tråden trengs ikke å stenges, så der slipper du å bli plaget av stengingskåt moderator. Men gjesteposting her i dette innlegget skal ikke forekomme fra nå av og fremover. Endret 8. oktober 2009 av Patience Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvis man ser etter har de fleste jenter (som nevnt litt over) en lys anelse av bart. Eller hår, for det er jo dét det EGENTLIG er hos jentene. For å si det sånn - Tar du håret med høvelen kan du forberede deg på å ta høvelen fra MANGE flere ganger enn om du bare lar være. :-) Ehm, hvorfor svarer jeg på dette igjen...? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tro meg, hun er sikkert fullstendig klar over hårveksten sin. Er den mørkere/fyldigere enn vanlig skal du ikke se bort fra at hun plages av den selv, også. Og ja, alle jenter har hår på overleppa. Naturen er slem, altså. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 laserbehandling tror jeg er et trix.. et annet trix kan være å "se" på barten hennes mens dere kysser, da merker hun fort at du ikke syns det er så jævlig digg, kanskje hun dukker opp uten bart neste gang? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Som nevnt før, det å barbere den kan fort ende opp med at den kommer sterker tilbake! Den vil iallefall bli stivere.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Hvis det er så utrolig plagsomt å være i nærheten av denne jentebarten, tror jeg det er best for begge parter at man slutter å være sammen. Det får være grenser for hva man skal kunne kreve av andre. Endret 8. oktober 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvis det er så utrolig plagsomt å være i nærheten av denne jentebarten, tror jeg det er best for begge parter at man slutter å være sammen. Det får være grenser for hva man skal kunne kreve av andre. Dama krever da alltid at jeg barberer skjegg og bart når det begynner å stikke... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dama krever da alltid at jeg barberer skjegg og bart når det begynner å stikke... Da kan du si det jeg sa til henne. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dama krever da alltid at jeg barberer skjegg og bart når det begynner å stikke... Den går ikke begge veier desverre.. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tror at hun "ikke vet" at hun har bart. Hun tenker sikkert at det ser vanlig ut og /eller ikke ønsker å ta bryet med å båtte barbere seg i ansiktet. Kanskje hun føler at dette er en sak menn gjør? Problemet er at det ser veldig stygt ut og det er bedre å barbere seg hver dag enn å gå med en kvinnebart Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er vel et lite personlig nederlag for ei jente/kvinne å måtte barbere barten sin hver morgen tror jeg. Hadde ikke følt meg noe særlig mann visst jeg f.eks måtte sette på meg øyenbryn eller noe anna slikt surr selv... Hehe, angående bart, husker kontaktlærerinna mi på videregående hadde den barten, hver slik samtale satt jeg og glodde på den barten i 10 minutt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kanskje hun er komfortabel med seg selv? Shit, det må vi gjøre noe med, folkens, og det litt brennkvikt! 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Man sier aldri til jenter/damer at de har bart! Det er uhøflig, og kan få jenta til å tro hun er styggere enn det hun er! Som TheMartine sa, de fleste som har en klar bart, vet garrantert om den! Endret 8. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå