Gå til innhold

Warcraft: The Rise of the Lich King (2011) : Film

Anbefalte innlegg

Link: Klikky

Tittelen på filmen er endret, ikke bare har vi fått en helt "ok" regisør, men har og fått en mer indikasjon på filmen omhandler.

Arthas: Rise of the lich king er en bok skrevet av Christie Golden og omhandler Arthas Menethil, hans kamp mot "The Scourge" og hvordan han endte opp med å bli det han jaget. Faktisk en meget interesang og litt trist historie. Om dette er hva filmen blir å omhandle så kan det hende det blir en faktisk helt grei film.

Det var lenge ryktet at David Wenham skulle spille Arthas, men intet er bekreftet enda av skuespillere.

Ser ut som man faktisk får en spill adapsjon til film som har potensialet til å bli bra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, tror egentlig dette kan bli jævla dårlig. Altså, det kommer til å bli veldig vanskelig å få ting til å se ordentlig ut, hvordan skal de lage til Orcs og elfs osv osv. Hvordan ska spells bli og armor. Skal mye til for å få alt til å se bra ut. Så er det jo selve filmatiseringen og faren for at Sam Raimi kommer til å bruke masse CGI.

Lenke til kommentar
Ja for vanlig film har jo for vane og lage bra fantasy filmer. Ender sikkert med alt ser jævlig jalla ut og plastikk armor. Nei ville heller hatt anime gitt.

grøsser av tanken på at jeg har sett Dungeon And Dragons

Uff, tror egentlig dette kan bli jævla dårlig. Altså, det kommer til å bli veldig vanskelig å få ting til å se ordentlig ut, hvordan skal de lage til Orcs og elfs osv osv. Hvordan ska spells bli og armor. Skal mye til for å få alt til å se bra ut. Så er det jo selve filmatiseringen og faren for at Sam Raimi kommer til å bruke masse CGI.

Ja, LotR var jo elending og dårlig laget.....

NOT!

Lenke til kommentar

LOTR var rimelig hard core. Men det betyr vel ikke at en WOW-film må bli bra? Det er flere grunner til at LOTR er så bra som det er, en av grunnene er pga godt kostymedesign og gode effekter, samt genrelt lite bruk av CGI.

LOTR er vel en av de få fantasty-filmene ute på markedet som fungerer.

Lenke til kommentar

Eg sitt igjen med den forståelsen av at stort sett alt Blizzard setter merket sitt på blir bra. Kall meg Blizz-fanboy, noko eg ikkje vil kalle meg sjølv, men med unntak av nokre få gjeldende WoW patcher har Blizzard vært veldig framgangsrik.

Eg trur det er framleis litt usikkert om Rise of the Lich King faktisk blir den endelige tittelen på filmen, ettersom det er veldig lett å skifte titler på IMDB og eg har ikkje akkurat sett nokre andre offisielle linker - kun nokre blogger. Men med det sagt, så håpar eg at det faktisk blir den endelege tittelen. Boka med samme tittel av Christe Golden synst eg er rimelig bra, muligens min favorittbok med unntak av titler som Lord of the Clans og The Last Guardian.

Fingers crossed.

Lenke til kommentar

alt av filmer/videoer som blizzard har laget til WC3 og WOW er utrolig bra. Jeg og tenkte at det ville bli en anime film, som blizzard har vist at de kan lage. Men jeg har god tro på dette, når blizzard lager noe så blir det som regel veldig bra.

Og siden de har tjent masse penger og at denne filmen kan tiltrekke enda flere kunder til WOW så vil jeg tro at det blir et ganske greit budsjett til denne filmen. Og med hodene til Blizzard gitta så kan dette bli en veldig heftig film.

Lenke til kommentar

Nå er ikke budsjettet satt enda men der er noen virkelig tunge personer som skyter inn penger i dette, deriblant Metzen (og Blizzard), Raimi og Legendary Pictures og Warner Brothers. Er faktisk en god del produsenter ombord allerede med dette, slik jeg ser det har det blitt virkelig fart på sakene. Tipper de går for en virkelig storproduksjon her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...