Gå til innhold

M40'S Lian Li PC-B70 Kommentarer

Anbefalte innlegg

Det er led's vettu. Det står på det er phobya sine :hmm:

Og jeg testa dem på en anna pc her, og detta er det meget bra med lys fra. Men tanken er ikke å ha dem inni pc'n. ;)

Blir ett annet sted. Hehe, om det går som planlagt. Synn dem drar 26mah da. For led utgangene på Aquero skal være max 20mah. Men det er på en standar uten powerbooster kjølingen.

Skal spørre dem om det vil gå bra. Kjipt å ødelegge dem da. Siden dem er ganske dyre og snart er det ikke sikkert mulig å få tak i denne sortten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei, prosjektet er vel greit nok. Ikke helt som jeg ville ha det, men men.

Viftene kjøpte jeg hos Aqua-Tuning i Tyskland. Blei der siden dem hadde det lille extra jeg var på utkikk etter. Vet desverre ikke når det blir en ny oppdatering. Men kan håpe det skjer noe i helgen..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ser ut som jeg bare har 3" crossfire broer :thumbdown: og dem er 1mm for kort på grunn av nipplene mellom skjermkorta. Det er ikke noen her på forumet som har en 107mm bro liggende som dem ikke trenger? Er jo så sykt dyrt å kjøpe en på nettbutikk.

En ting til. Til dere som eiger Crosair AX1200. Har dere problemer med en lyd fra psu. Høyfrekvens lyd. Nessten som fra kondensatorene på skjermkortene.

Jeg hører den når pc er skrudd av og. Forsvinner først når jeg skrur av bryter på psu. Så stemmer bra med att det kan være en kondensator som lager lyd.

Dette er jo første gang den har blitt testet.

Lenke til kommentar

Da har jeg jo fått detta systemet til og boote :hmm: Men cpu tempsa liker jeg ikke. På 4.0ghz @ 1,3v er temp på 38, 32, 29, 37 idle. Det er for høyt.

Skulle ikke ligget på mer enn på 35c ved 4,5 @ 1.398v synnst jeg. Men nå kjørest jo cpu, 2xmosfet, nb, sb å minne på en loop via en 360 rad med push\pull. I ca 20-21graders rom. Kanskje blitt mere.

Mulig det skulle vært montert ny pasta en gang til. Siden den ikke har blitt brukt på leenge. For stor temp variasjon:(

Gpu er på 28 grader idle :thumbup: får bare opp ett sia det ikke er crossfire bro på. Sjekka i everest der var det på mellom 27-33 på alt fra kjerner til vrm's--- Så det er bra:)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Ser ut som jeg bare har 3" crossfire broer :thumbdown: og dem er 1mm for kort på grunn av nipplene mellom skjermkorta. Det er ikke noen her på forumet som har en 107mm bro liggende som dem ikke trenger? Er jo så sykt dyrt å kjøpe en på nettbutikk.

En ting til. Til dere som eiger Crosair AX1200. Har dere problemer med en lyd fra psu. Høyfrekvens lyd. Nessten som fra kondensatorene på skjermkortene.

Jeg hører den når pc er skrudd av og. Forsvinner først når jeg skrur av bryter på psu. Så stemmer bra med att det kan være en kondensator som lager lyd.

Dette er jo første gang den har blitt testet.

lenge siden forrige innleg men har også høyfrekvent lyd fra PSU (AX750) selv om pc er i dvale så kommer det en liten høyfrekvent lyd som driver vette a meg fett prosjekt BTW

Endret av BFF-BattleFieldForever
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jepp, det er extremt. Må være noe med en komponennt eller noe i systemet. Mann får se om det har skjedd flere plasser. Men var ikke sånn i cpu bokka. Der var det bare litt blå rester. Kjipt lell. Alle slanger går rett i søppla vertfall. Nippler blir vel å koke, eller rense om det er rå. Alt må vel skylles med noe, så kjøre gjennom destilert vann til slutt :hmm:

Må jo bare forklare att den blokka er mange cm tjukk. Så det er snakk om mye gunk.

Og til alle feser hatere. Tror ikke det er vesken sin skyld. Da skulle andre systemet vært sånn å. :omg:

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

Jepp, det er extremt. Må være noe med en komponennt eller noe i systemet. Mann får se om det har skjedd flere plasser. Men var ikke sånn i cpu bokka. Der var det bare litt blå rester. Kjipt lell. Alle slanger går rett i søppla vertfall. Nippler blir vel å koke, eller rense om det er rå. Alt må vel skylles med noe, så kjøre gjennom destilert vann til slutt :hmm:

Må jo bare forklare att den blokka er mange cm tjukk. Så det er snakk om mye gunk.

Og til alle feser hatere. Tror ikke det er vesken sin skyld. Da skulle andre systemet vært sånn å. :omg:

Du får prøve å lokalisere kilden, for så å sende en mail til produsenten/de du kjøpte det av. Det skal jo ikke være sånn!

Hvis du finner ut hva som er kilden må du poste det her, holder på å bygge en vannkjølt pc selv, vil ikke gå i den samme fellen som du snublet inn i :)

Lenke til kommentar

Bygger vel ikke med noe så gammelt som 775 sokkel å P45 hovedkort du.?

Endten er det mips blokkene det er noe med, eller så er det på grunn av den koolance fordeleren. Det her jo skjedd fra første blokk til 2 blokk. Ikke no tegnt til dette i cpu bloka som er nr 5 i rekken.

Tank, koolance fordeler, rad, første mips mosfet blokk så den som er avbildet.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...