Eirik Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Bare å skrive den helt nederst. Personlig syns jeg SATA-kabler generelt ser pene ut. Når de er godt organisert kan de være snadder å se på, faktisk. Røde kabler er dog litt for mainstream. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Ja det er smak å behag med dem tror jeg. Mine uv blå i andre bygge er bra\fin. Dem var rød. Gigabyte sine er jo orange da. Dem skiller seg ut Men det må være rett farge til kabinettets farge og andre komponennter... Vi får sjå. Begynner å få litt tekken på dette med sleeving nå. Men er hardt på fingertuppene enda Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Spesiellt ATX og PCI-E er vrient å få til i starten. Må litt makt og blod til Gigabyte sine SATA-kabler er oransje, sier du? Where gets? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Haha, dem er orange gitt. Ser jo på bygge mitt att dem er orangeJeg har jo 4x. Men 2 skal brukes. Brudern har jo 4x. Vet ikke om det spiller noe rolle for han. Kan sikkert bytte med røde han, kanskje. Alle kabler på silverstone psu'n min er jo modulære, der kom jeg på det.. Og da blir ikke kablene så bra. For 1 går ikke til 1. 2 ikke til 2. Det ser du godt på min ATX kabel. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis du har 2 stk til overs så bytter jeg gjerne Har både svarte og røde du kan få tilbake. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Vet du hva, røde tror jeg jeg har nok av gitt Hadde ikke tatt bilde etter ssd og andre dvd rom var kommet. Ja ja. Sånn kan det gå. Vet ikke hvem som har orange sata kabler da men. Kunne tenkt deg det altså Bilde av hvordan dem er Endret 2. januar 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Du burde absolutt lakkere kabinettet Vil se mye bedre ut da. Ellers så ser alt veldig bra ut Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Det der var bare noe jeg tenkte kunne være gøy å prøve. Mens jeg venter på mitt kabinett. Er vel en mnd tid igjenn Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Veit du hva ? Du er en heldig kar Nydelig update Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Dette kommer til å se helt rått ut! Hvor kjøpte du vannkjølingen? Endret 1. mars 2010 av mikkello Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Nessten alt er fra performance pc, litt fra aquatuning å noe fra ebay.. Må da vel gå annt å få dette til... Sattse det blir gull, Værtfall prøve Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Så vi kan vente oss bilder av kabinettet snart? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg håper da inndelig det ja Skulle ikke tatt så lang tid. Men dem som gjør det har vært etter skjema på ting å gjøre. Klør veldig på å få starte installasjon i nytt kabinett. Men detta funka som bare det Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg misunner deg det kabinette!! men skulle jo bare mangle at det ble bra så lenge som du har ventet på det gleder meg til og se litt Hardware inni der ! følgemedpå (y) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Toppen ble knallbra! Hvor mye betale du for det og hvem har gjort det? Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 hvem har gjort det? I second this. Hvem gjort det? Kjempe pent! Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Misunnelig! Utskjæringene ble kjempefine! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Annbefaling av dobbelsidig teip som sitter godt??? Bill Owen bruker i hvert fall 3M Scotch Forresten veldig stilig kabinett! Endret 30. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Ja har set den 3M'n.. Skal være goo å stærk den. Men får vi den i norge a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå