turbo_fever Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja her er det bare å legge ut synspunkter å alt dere kommer på. Bare mitt andre sikkelige prosjekt. Så håper det blir noe bra til slutt.. Her er arbeidsloggen.. M40'S Lian Li PC-B70 Arbeidslogg Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dette Blir bra, Ta MASSE bilder av kabinettet<3 RUben Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kult Har B70 selv. Kanskje jeg kan få noen ideer Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Du har det ja. Kanskje laste opp ett par bilder så jeg ser hvordan det er med ting i. Holder på å laster opp masse bilder av tinga, men tar tid.. M40'S Lian Li PC-B70 Arbeidslogg Endret 10. oktober 2009 av turbo_fever Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Har snudd harddisk "holdern", ja hva kaller man det? Da får ikke luften så stor motstand og det blir bedre flyt PSU er oppe og 2 80mm vifter i bunn. Er ikke veldig ryddig akkurat nå. Leter etter noe strips med dobbelside tape, men finner det ingen steder. Litt gammelt bilde, men det skal være en 120mm vifter helt bakerst EDIT: PCI holder er lurt å fjerne hvis du har et skjermkort som blåser luften ut på siden. Den blokker luften ganske bra Endret 8. oktober 2009 av Durochris Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Off det blir nok trangt noen plasser her og ja tenker jeg. Tro om jeg får alt inni, og att det ser bra ut M40'S Lian Li PC-B70 Arbeidslogg Endret 10. oktober 2009 av turbo_fever Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Trangt? Nei, umulig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) kanskje litt vel store bilder? Endret 8. oktober 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 resize bildene ja. Ellers var det på tide med et nytt vannkjølingsprojekt her Følger med. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Da har jeg justert ned alle bilda. Men må sikkert poste på nytt linkene. Dem sisste som er lagt opp er og justert men det første blir stor lell?? Får sjå på det imårra M40'S Lian Li PC-B70 Arbeidslogg Endret 10. oktober 2009 av turbo_fever Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Gleder meg til å følge denne workloggen! du har MASSE sleeving! Men spørsmål: Hvorfor valgte du ikke MDPC-X (murdermod) sleeving? det er ikke noe særlig dyrere enn annen type sleeving. Spørsmål! Hvor kjøpte du de fan-kontrollerne dine? Syns de var utrooolig stilige, og skulle gjerne hatt et par selv, da jeg snart får 8 vifter å holde styr på! Btw! Hvor mye koster en slik fan-kontroller? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Nei hvorfor jeg ikke kjøpte murdermod er fordi jeg ikke tenke på det, og att jeg kjøpte det messte fra en plass.. Men kunne tenkt meg den røde fra dem, siden denne ikke er sikkelig rød. Hvor jeg kjøpte denne viftestyringen ja, det var her http://shop.aquacomputer.de/index.php?language=en& Du får andre priser når du registrerer deg Da koster denne typen jeg har som er av den dyreste sortten 130 euro ca. Her er manualen så du kan sjekke alt!! den kan http://www.aqua-computer.de/download/AC_aq...0071105engl.pdf M40'S Lian Li PC-B70 Arbeidslogg Endret 10. oktober 2009 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Alle bildene på photobucke er resizea til 1280. Dem sisste bilda har blitt rett. Dem andre er lik enda. Selv om jeg har posta linkene på nytt. Er det noe på hw.no som gjør dette?? Men er ikke problem å sjå bildene på min 22" skjerm egentlig, og dem blir jo justert her å når dem er lasta inn da.. M40'S Lian Li PC-B70 Arbeidslogg Endret 10. oktober 2009 av turbo_fever Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) uff ble heilt forvirra monsterbilder men blir sikkert bra dett lykke til sorry ble bedre når jeg klikka på bilde minska seg en del haha Endret 10. oktober 2009 av hubbix Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Ett innlegg flyttet fra arbeidsloggen. For å få bildene til å laste fortere, så vil jeg anbefale å bruke forumets egen vedleggstjeneste. Endret 10. oktober 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Men når bildene er scalert ned til 1280 på siden dem er lastet opp, burde dem ikke bli det samme når dem er linka derifra?? Skal fikse det snart tenker jeg.. M40'S Lian Li PC-B70 Arbeidslogg Endret 10. oktober 2009 av turbo_fever Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Størrelsen på bildene er grei den, men siden bildene er lastet opp på har begrenset båndbredde for å vise bildene. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Børr jeg da heller laste opp direkte fra pcn min da via vedlegg saken her på forumet.. Da kan jeg fikse det vettu. Laste ned å fixe tråden min.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Oppløsningen på bildene er fin slik som den er nå, så gjerne behold den Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Nei hvorfor jeg ikke kjøpte murdermod er fordi jeg ikke tenke på det, og att jeg kjøpte det messte fra en plass.. Men kunne tenkt meg den røde fra dem, siden denne ikke er sikkelig rød. Hvor jeg kjøpte denne viftestyringen ja, det var her http://shop.aquacomputer.de/index.php?language=en& Du får andre priser når du registrerer deg Da koster denne typen jeg har som er av den dyreste sortten 130 euro ca. Her er manualen så du kan sjekke alt!! den kan http://www.aqua-computer.de/download/AC_aq...0071105engl.pdf En smule dyrt ja... Men takk for tipset Btw! hvis du sender butikk eieren av www.mdpc-x.com, så er han veldig hjelpsom og snill! Anbefaler sleeving derfra på det sterkeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå