turbo_fever Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Da har jeg tatt å sleevet en sata strøm kabel. Ikke gjordt det før så var jo så som så. Domt jeg ikke hadde nok hvit igjen, så brukte rød og carbon. Røde dekker ganske bra, men det gjør ikke carbon sleevingen. Får se om jeg bytter ut det messte til sommern tenker jeg. Bruke ferien på nå og.. M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 26. februar 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Ka dåkk trur. Kanskje jeg skulle putta sammen detta i vinterkullda Noe nyere i ett gammmmelt kabinet fra tidlig 90tallet. LOL M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 26. februar 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Greide ikke å vennte mere på å teste mitt asus hd 5970. Så jeg tok av vannblokker og monterte stock kjølingen igjenn. Så var det bare å hyve i komponenter.. Ikke starta opp enda, håper det ikke smeller eller ryker nå da Her ser dere å da hvordan det blir med sleevingen.. Tror jeg må ha på en ny sata med 90 grader tilkobling.. Blei en del kabler med att jeg og kobblet opp ene vifte styringen med usb tilkobblet. Ser og att jeg måtte ta vekk et lite stykke får å få plas til skjermkortet. For langt, haha M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 26. februar 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Her er nå rart nå som dukka opp i posten idag.. Tro om det er brukende til noe da M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Her er en liten artig instruks Ser nesten ut som det har vært brukt eller støtt i noe her Begynner å bli fullt nå.. Måte vekk med kabel til hd led på hovedkortet for og små tvinge kortet på plass M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 21. august 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Jaja det er jo ikke skjedd mye med mitt bygg, venter enda på å få kabinette. Børr jammen det meg bli snart nå... Men dette har jeg da gjordt idag. Har og montert andre kontakter på led lysene jeg har fått tak i. 18 led i hver 12" stick. Kjører dem bare på viftekontrolleren Men her er det jeg gjorde idag.. M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 21. august 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Og vi fortsetter M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Og ja, jeg har ett til som skal få samme behandlingen Har og skaffen noe andre små ting og farger får å blandet i destilert vann.. Hihi M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 21. august 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Her er loopen med vannkjølt 5970 med ek blokk. Blei ikke så bra den mixen min da.. Men bra temp nå med bare en loop og 240 rad. Idle er 30 på cpu og 23-25 på gpu'ne. Cpu er på 4.5ghz og skjermkort er standar clock nå. Får teste det alle tester for å sjekke vcc temp eller hva det er.. Og ja kabinet er til kapping og lakking as we speak M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 21. august 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Hær er da første glimms av mitt Lian Li B70. Det er ikke 100% Men ikke noe å gjøre med det. Jeg ble vertfall meget imponert av utskjæringen til radiatoren i toppen... Vinduet er ikke limet på enda. Må ta av litt lyddemping og finne noe som sitter godt. Annbefaling av dobbelsidig teip som sitter godt??? M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd BILDER: Endret 30. juli 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Her er litt mere av hva som kom idag.. Snax ja M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Holder nå med på å ta av heatsinken på rammen. Sitter ganske bra, og litt varme og tolmodighet må til. Har kommet nedpå og skrapet litt på kretskortet så kobberen er synlig, men inger baner brutt. Så håper dem funker enda, ellers må mann skaffe nye :S M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Holder nå med på å ta av heatsinken på rammen. Sitter ganske bra, og litt varme og tolmodighet må til. Har kommet nedpå og skrapet litt på kretskortet så kobberen er synlig, men inger baner brutt. Så håper dem funker enda, ellers må mann skaffe nye :S Endret 21. august 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Da har jeg fått på ene rambrikka. Håper det vil fungere. Thermal Paddene skal jo ikke være ledende så håper det går. Her er ett bilde av hvordan det er og ett der jeg tok det i HDR og justerte litt.. På å ta bilde er jeg ganske fersk og på HDR er jeg helt fersk M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Her er noen flere bilder jeg har tatt. Driver å tester ut kamera Nikon D5000 med 24-70mm F2.8 linse og blitz. Så blir litt forsjellig kvalitet på bilder.. Driver og å tester HDR som sagt. Jeg får legge bilder opp på ett album så linke hit. Kanskje bildene blir litt for stor i orginal form.. Kan godt kommentere hva dere synnst er bra størrelsel Flickr er det vel 1024 som gjelder. På photobucket kan dem bli litt større.. Tester nå med 1024 fra flickr, så skal jeg prøve å lage hdr av disse bildene også.. M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Her har jeg da endelig fått ferdig 4 minne brikker med vannkjølings heatsinkene Her er dem fra undersiden Og fra toppen av ramkjøleren. Denne kunne jeg tenkt meg i acryl\plexi Her er det som er igjenn. Gammle heatsinkene Og til slutt tok jeg 3 av kabinettet igjenn. Blir bedre når jeg fixer en sikkelig plass å ta bilde med svart eller hvit bakgrunn M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 1. august 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Her er 5 av samme bildene igjenn i HDR + att jeg har brukt litt Tonemapping. Bildene var jo ikke opptimale fra starten av så er ikke så bra som det kan bli. M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Bildene: M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Får ta en liten update her. Kom en liten pakke idag å. Det kom 2 Koolance drenerings blokker så jeg tenker på å bruke. Blir det lett å tappe av veske Så kom det en ny pumpr regulator siden en av dem 2 jeg har var DOA. Men layoutet og delene har forandra seg gitt. Bilde for å sammenligne har jeg og med. M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) En liten oppdatering med bilde av att jeg har nå fått på vindu M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 21. august 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Har festet HK på Hovedkort plata, om det er rett norskt ord? Startet litt med å kobble opp slanger, men tror jeg skal kobble litt annaledes. Med tanke på att nå har jeg ramblokk der og. Tror jeg går fra rad i top og ned inn på cpu blokk, så der må jeg kobble om allerede ser jeg.. M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 21. august 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Da har jeg kobblet opp en litt annaledes loop. Ikke sikkert det er den beste, men er dette jeg kom på i fart'n. Men er det litt mye på en loop detta? På en rad. Burde kjøre 360 rad på dette å 240 på 5970 korta, eller omvendt? Sulle hatt to 360 sikkert.. M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 21. august 2010 av turbo_fever 1 Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Bare ett par bilder til. Har renset og fått på ny pasta på begge skjermkortene. Men når jeg tok av blokka på asus kortet fannt jeg dette Ser ut som en bit fra kabinettet, det gammle har kommet seg inn mellom blokk og ic. Låg der på ic og mellom kjølepadd'n. Er det mulig. Men kortet fungerte jo når jeg tok ifra hverandre pc. Æsj hvor mørk bilder blir med photobuket da Her er hvordan det blir med skjermkort også montert på HK. Detta veier no grusomt. Må nessten starte å trene for å løffte dette.. M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 21. august 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Liten update. tatt av toppen av kabinett, fjærnet gammle på og reset knapper. Og fjærnet tilkobblingene under luka. Montert 16mm og 22mm anti vandalisme knapper eller hva det heter. Såklart var storhullet 0,2-0,5mm for stort, så måtte finne noe å legge imellom. Da tok jeg gjerne en gummi sak som egner seg til å ha igjennom vannslanger, og hadde i hullet. Så putta jeg knappen i. Bare probler ass. M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 21. august 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Her er da noen bilder av pc'n hvor jeg tester ut hvordan det vil bli. Prøver bare å finne ett bra layout, og sjekker plassen. Kanskje jeg må skaffe meg en 280mm rad å bytte ut 240mm rad'n min. Tar å monterer\tester mer imårra. M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Enda flere plasser det ikke er dekt med lakk. Forbanna amatørjobb som er gjordt ass M40'S Lian Li PC-B70 Komemntar tråd Endret 21. august 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå