robin1379 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei er på jakt etter bra 70 og 80 talls rock noen som har noe og anbefale? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Så pussig, hørte akkurat på denne: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Guns and roses Sex Pistol AC/DC Def leppard Toto Status Quo er noen jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Og Kansas. Må ikke glemme Kansas. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Guns and rosesSex Pistol AC/DC Def leppard Toto Status Quo er noen jeg kommer på i farta bra saker det, men har nok desverre hørt det fra før Og Kansas. Må ikke glemme Kansas. ikke helt min stil, liker det litt mer heavy kan nevne endel av det jeg liker: ac/dc led zeppelin van halen twisted sister def leppard ramones dio dokken zztop whitesnake har vel hørt om de mest kjente fra 70 og 80 tallet så er vel de litt mindre jeg er på utkjik etter Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Iron Maiden Pantera Manowar Queen CCR KISS David Bowie The Rolling Stones Judas Priest Endret 8. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Tygers Of Pan Tang, Captain Beyond, Ratt, Earth. Noe for enhver(?) smak Endret 8. oktober 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
alessia Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Thin Lizzy - verdens mest undervurderte band (etter min mening) Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det nye Kiss-albumet er overraskende bra hvis man liker 80's Kiss. Sjekk ut Never Enough og ny-singelen Modern Day Delilah: http://open.spotify.com/album/06TUPSt0LmDoAm3jnE93Ww Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 tygers of the pan pang og ratt var bra, sånnt jeg liker det nyeste kiss albumet trur jeg ikke jeg har hørt det må jeg ta en titt på Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Airbourne Kansas AC/DC Guns n roses osv osv Lenke til kommentar
Toften Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nokon litt meir ukjente: Free (blues/rock-kvartet frå England. Hadde hitten "All Right Now" ca. rundt 1970.) Zephyr (eit veldig ukjent band frå Denver i U.S.A. Blandet vel for det meste blues og rock med ei klyse jazz. Er mest kjent for å ha hatt gitaristen Tommy Bolin i line-upen, som seinere spilte med Deep Purple og James Gang.) Groundhogs (blues/rock-trio også frå England. Hadde vel ein liten hit på 70-talet dei og, nemleg "Cherry Red".) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Lucky Man av Emerson, Lake and Palmer er obligatorisk 70-talls-rock. Dette klippet er fra '74. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå