Gjest liiiivredd Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jeg klør på hele kroppen. Kan det væra skabb? ###Emnetittel endret av moderator### Endret 9. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 hva kan det ikke være? har du gjort noe spesielt i dag? vært i kontakt med glassfiberduk, glava EL? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kan jo være hva som helst når du ikke sier noe. a) Psykisk b) psoriasis c) helvetesild / herpes / shingles d) skabb e) forgiftning Lenke til kommentar
Poppzy Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg får kløe over hele kroppen av å drikke melk eller å få i meg for mye melkeprodukter. Har ikke alltid hatt det slik, men det siste året. Kan jo være så enkelt at du reagerer på såpe, vaksemiddel etc. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Varig, eller f.eks etter du har dusjet? Det kan være huden din ikke er alt for glad i kontakt med vann Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Lus? XD Neida, eg har ikkje peiling Lenke til kommentar
SageggA Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg klør på hele kroppen. Kan det væra skabb? ###Emnetittel endret av moderator### Ja, overføres som oftest via seksuell kontakt. Du kan se gangveiene etter marken som kryper under huden og som formerer seg meget raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå