Gå til innhold

Hvilket maleri ville du stjålet om du først skulle stjele et maleri?

Nostalgisk

Anbefalte innlegg

Dersom du skulle være sprø nok til å stjele et maleri,hva ville du stjålet og hvorfor?.Gi også en kort forklaring på hvordan dette skulle gjennomføres fra din side.

Dette er bare ment som en morotråd.

PS:Velg gjerne litt forskjellige kunstverk.Blir en litt kjedelig tråd om det bare skal gå i "Skrik" og "Mona Lisa".

Jeg får ballen igang...

Jeg ville stjålet "Monet - Impression soloppgang" fordi maleriet i seg selv er et fryd for øyet og ikkeminst fordi dette maleriet er blant hans mer kjente.

Hvordan få tak i det...nja,bare forsøke å rive det ned fra veggen for så å ta beina fatt og håpe på det beste;)

Ville også stjålet "Christian Krohg - Babord litt" fordi dette er blant hans mer kjente malerier og fordi Krohg var Munch's lærer en periode.Iom at Munch er en kunstner som bare blir større og større så vil dette være veldig positivt for Krohg.

Blir nok å ta beina fatt her også;)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville stjele et av Gahl fra gorgoroth sine bilder. har sett noen glimt av de i en dokumentar om han og de er ganske så spesielle pluss at han ikke selger de. :p

og jeg har vel bare kjørt opp til huset hans knust ei rute, gått inn og plukka med meg et eller to av de tenker jeg meg :p

Lenke til kommentar

Ville tatt ett av Andy Wharhol som er i ett av museumene i Berlin.

Ville planlagt dette nøye, gjerne sammen med en del andre. Fått noen til å avlede vaktene med litt ting og sånt, for å så spasere ut med det under armen og inn i en ventende bil og så bare kjørt avgårde.

Lenke til kommentar
ville stjele et av Gahl fra gorgoroth sine bilder. har sett noen glimt av de i en dokumentar om han og de er ganske så spesielle pluss at han ikke selger de. :p

og jeg har vel bare kjørt opp til huset hans knust ei rute, gått inn og plukka med meg et eller to av de tenker jeg meg :p

Du kommer faen ikke levende fra det mann. Man stjeler ikke fra en mann som har satt inne for tortur og har fått en person til å henge seg. Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...