r88 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen som gidder å tipse meg hvis de kommer over dette til en fin penge? Mener å ha sett det til 4995 på Komplett for litt siden, men ser det er dyrere nå. Bør ikke være noe over det. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Prisguiden er en fin ting Lenke til kommentar
Patrick80 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Elkjøp ha også solgt det til 4995. Husk at du kan benytte deg av collect@store. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Elkjøp ha også solgt det til 4995. Husk at du kan benytte deg av collect@store. 5995 nå Lenke til kommentar
r88 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Har funnet HF200 til like over 5100 på en nettbutikk, men så får jeg opp "anbefalt tilbehør" - en batterilader.. Er det slik at de har tatt ut laderen og selger den separat, eller får man ladet kameraet med det som medfølger? Noen som vet..? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er det slik at de har tatt ut laderen og selger den separat, eller får man ladet kameraet med det som medfølger? Nei, det tviler jeg på. Laderen ligger sammen med ledning og annet standard du får med. Ekstra lader er vel hvis du vil lade batteriet uten å ha det i kameraet (hvis du har flere sett med batterier). Lenke til kommentar
r88 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Er det slik at de har tatt ut laderen og selger den separat, eller får man ladet kameraet med det som medfølger? Nei, det tviler jeg på. Laderen ligger sammen med ledning og annet standard du får med. Ekstra lader er vel hvis du vil lade batteriet uten å ha det i kameraet (hvis du har flere sett med batterier). Ja det hørtes logisk ut, takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå