Johnny2001 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei, Jeg lurte på om noen vet om et program ellern noe som gjør det mulig å kryptere hardisken og bruke Minnepenn/brikke som nøkkel for å dekryptere disken. Jeg hadde noe slikt før men jeg husker ikke lenger hva det hetter... Noen forslag til hvordan det kan gjøres? Lenke til kommentar
Johnny2001 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 TrueCrypt. Der er det mulig å lage med passord men det er ikke mulig sån uten videre å lage en USB til nøkkelen. hvis det er det så står det hvertfal ikke forklart noe sted Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det du gjør er ved kryptering så bruker du keyfile og så legger du denne filen på USB disken. Lenke til kommentar
Johnny2001 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Det du gjør er ved kryptering så bruker du keyfile og så legger du denne filen på USB disken. får bare meldingen " Keyfiles are currently not supported for system encryption" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå