hean Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei Sjekker ut markedet på ATV-er siden man da kan kjøre noe som går fortere enn 45 km/t uten å ta motorsykkellappen. Hva kan man si..... har jeg vært mer forvirret noensinne? Når jeg leter etter en ny bil ser jeg etter trygge kjøp, da mener jeg biler med lite feil som for eksempel Toyota og Mazda. Hvilke merker bør je prioritere å se etter på bruktmarkedet, kan noen skrive en liste i prioritert rekkefølge med beste merket øverst osv. Fint om flere skriver en slik liste, gjerne med topp 5 eller topp 10 merker så jeg får en liten følelse av hvordan merkene stiller seg. Så var det valget da om jeg skal se etter 125 eller 250, trenger kun noe for transport som gjerne har en maksfart på minimum 90 km/t men vet lite om forskjellen på 125 eller 250. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kjøp en Japansk firetakt så er du relativt safe. En 125 vil klare 90 helt greit, men ikke særlig mye mer. 250 har mer krefter, men blir jo noe dyrere. 250 er som regel større, og passer bedre for fysisk større personer, selv om begge vil passe de fleste greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå