Bryn Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei håper det er noen kan PHP her. Kunne tenke meg å sette opp en nettbutikk. Har sett på løsningen som http://www.oscommerce.com har. Den er gratis. Da den er på Engelsk. trenger jeg hjelp til å konvertere den til norsk bruk. Alt ligger klart til bruk der på norsk, men det må legges på riktig plass i PHP filene etter hva jeg skjønner. Jeg betaler for hjelpen jeg får.. Post her, eller send meg en mail på [email protected] Lenke til kommentar
christt Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Dette tror jeg faktisk du klarer rimelig lett selv. Se i katalogen: tep_catalog-pr2.1catalogincludeslanguages Der finner du 3 stk filer: english.php espanol.php german.php samt 3 stk kataloger med tilsvarende navn. Kopier filen english.php og kall den norwegian.php Kopier katalogen english og kall den norwegian Bytt så ut teksten til norsk i alle filene. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 hehe... det er null problem altså.. Du kunne godt klart det selv. Men hvis du insisterer kan jeg godt ta 1200 kr for den jobben jeg Lenke til kommentar
Bryn Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Det med å bytte ut filene som dere forklarer, her klarer jeg ja. Det er gjort, men det er ikke nok for at butikken fungerer som den skal for det.. Det mye mere som skal til, med designet skal forandres også.... Det som jeg er ute etter er å få den butikken til å fungere i sammen med en som kan dette. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg kan sikkert sette i gang, men jeg tar 230 kr/time. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 synest jeg så det samme teamet i webdesign og... ?!?!? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg kan iallfall gjøre et forsøk for, lettssay, 500,- uansett hvor lang tid jeg bruker. Skulle det vise seg at jeg ikke klarer det, betaler du heller ingenting :smile: Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 kan slå den der ja! 499 er mitt tilbud! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Bryn: Er 350 en grei pris? Det koster deg ingenting hvis jeg ikke får det til. maks 2 uker. ok? Lenke til kommentar
christt Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hvis dere gidder å gjøre det for 300 er dere jammen desperate! Ville ikke gjort det for under 1000. Lenke til kommentar
dms Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hvis dere gidder å gjøre det for 300 er dere jammen desperate!Ville ikke gjort det for under 1000. Det er en livsstil. Jeg skal vedde på at disse gutta ender opp med å betale for å gjøre jobben. Lenke til kommentar
christt Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hvis dere gidder å gjøre det for 300 er dere jammen desperate!Ville ikke gjort det for under 1000. Det er en livsstil. Jeg skal vedde på at disse gutta ender opp med å betale for å gjøre jobben. Du sier noe der... Nå er de nede i 299,- det går rett vei dette! Skal se om jeg ikke kan finne noe de kan oversette for meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå