Gå til innhold

Hvordan svidde DU din prosessor??

Charon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort noe av det dummeste tror jeg...

Hadde mekka sammen mitt splitter nye hk og xp1800 cpu'n min. Skulle ta på vifta, og stressa litt med å få'n på. Tenkte ikke noe mer på det, fyrte opp maskinen og joda, alt var flott og raskt her. Knota litt i windows... reboot.. Jaja, tenkte jeg. Men så ville ikke maskinen starte. Etter en stund startet den igjen, men med masse feilmeldinger ogknot og f..n-skap. Klikka hele tiden gjorde den og.

Etter en stund fant jeg ut at jeg hadde satt vifta opp-ned.... *hngf* Cpu'n ser ikke pen ut, men den funker av og til nå når jeg satte vifta riktig vei. Men bare av og til... i en liten stund... *sukk*

Dyre greier de tingene der...

Lenke til kommentar

Å lese denne tråden - er det morsomste jeg har gjort på noen dager (har lest hele helga ikke mobb).

I 1998 (ellerno) var vi å linka hos en kompis - 8stk, vi var 3 med c300A og skulle se hvem som klarte mest. En kompis av meg boota på 558 med 2.7V (2.0 er standard) og haltet seg inn i windows på 3dje forsøket. Så skulle jeg ut i kjøla (ellerno) og gikk fordi - snubbla i hans strømledning * BANG * - høyt smell og pross'n var død.

Han robba faren's P2-pc og dagen etter måtta far ned på PS å handle prosessor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...