MST Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei. Skal ha 1000 meter i gym'en i morra og dette teller veldig mye. Jeg lurer da på hva som er lurest. Pushe hardt på helt fra starten og bare satser på at jeg klarer å kommei mål eller starte litt rolig for så å presse noe jævlig? Vet dette er en kort distanse men jeg har kanskje ikke noe kjempekondis. Ifjord løp jeg denne på 3.34 med forskjølelse og håper på ca. 3.10 eller noe i den duren.. Er lang så burde jeg utnytte dette og ta lange steg? Er asfalt med en liten slak oppoverbakke etter 220 meter ( er utkjørt på toppen av denne som regel ) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 hadde coopertesten før høstferien... Start litt rolig, og så øker du tempo ofte siden det ikke er så langt... Lange steg pleier å være bedere for meg. Er i hvert fall slik jeg liker det Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Hmm, okei. Han som løp raskest på skolen så langt spurta helt fra starten, hm. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hmm, okei.Han som løp raskest på skolen så langt spurta helt fra starten, hm. Han her vel ganske bra kondis han da... Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ikke løft bena for mye. Løp så du akkurat ikke subber. Fikk litt pes av besserwissere som skulle lære meg å løpe da jeg gikk på videregående. Fikk alltid bedre tid enn dem Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Blei 3.22, som er en grei tid etter min mening når jeg ikke har trent kondis på år og dag og ikke er i toppform.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå