Bulf Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Leiter etter noen som vil levle fra lvl 1 og oppover i sammen. Dvs at vi bare kan bruke charen når begge er pålogga. Er open for any server, class og faction. Send pm Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Du mener vel RAF da? Sikkert, hva betyr det ? :s Edit: Recuit a friend?? Nei, tenker heller å levle på vanlig måte gjennom quest og grinding, bare at man er to. Endret 7. oktober 2009 av Bulf Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Man kan da queste å grinde med RAF også, får bare 3x mer xp. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 problemet er vel at man kan ikke ha account fra før hvis man skal "recruit a friend". Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Er ikke ute etter RAF.... Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 klar over det . Jeg kunne sikkert blitt med, men har en lvl 77 mage som jeg skal få opp til lvl 80. Og så har jeg en lvl 71 hunter som jeg gjerne vil få opp til 80 først. Deretter så må jeg prøve å få bra gear på dem. Ellers så kunne jeg sikkert levlet sammen med deg med en lvl 6 priest jeg har tenkt å levle. Men er sikkert noen her som tenker å levle opp en alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå