Hansforum Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har Canon 40D camera og bruker Photoshop CS3. Jeg deler ut en del bilder som jeg ønsker å beholde copyrighten på. Jeg ønsker å sette mitt navn enten i Exif data (er det mulig), eller annen signatur på bildene slik at når de blir kopiert videre så er navnet mitt med. Hvordan kan jeg gjøre dette så enkelt som mulig? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du mener altså en digital kopi, ikke en fysisk utskrevet kopi? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 File -> File Info Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det skal vel også være mulig å gjøre dette via ZoomBrowser som fulgte med kameraet. Koble til kameraet via USB-porten, men husker ikke hvordan jeg gjorde det, men har gjort det med mitt 30D Da slipper du å gjøre det manuelt i ettertid. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Åpna man ikke "camerawindow" eller noe slikt og skrev det inn under innstillinger? Jeg har også gjort det på både 30D og 350D. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Det er bare å lete litt så finner man det nok. Endret 7. oktober 2009 av awesnes Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Takk for hjelpen. Det var svært nyttig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå