eberland Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Har et Asus GF4 Ti4200 skjermkort. Synes viften bråker for mye og lurer derfor på å minke spenningen på viften. Viften forsynes fra en kontakt på skjermortet Spørsmålet er da hvordan/hvor jeg enklest kobler for å få 7 volt(koble jord til +5V) inn på viften. Lurer også på om jeg kan koble +kabelen (12V) på viften til 5V(kanskje litt lite...) ? Kan dette gjøres på skjermkortet, eller må jeg hente spenning fra hovedkortet? Har et Asus P4B533-V hoverdkort. Skjermkortet er litt overklokket, men kan stilles tilbake, hvis det ikke klarer det med mindre kjøling... Lenke til kommentar
eberland Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Hallo?? Hvor er det vanlig å hente +5V? Fra en av pinnene på HK, eller rett fra PSU? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hallo?? hva med å gi et ordentlig svar istedenfor å mocke folk a? finnes ikke duste spørsmål, bare duste svar.... eberland proves... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hmm, ser ut som det er noe gærent med klokken på forumet: Hvordan kan det siste innlegget blitt skrevet først? Lenke til kommentar
Varj Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 for ikke å snakke om at tuXP-G disser eberland for å være frekk mot seg selv, kudos Lenke til kommentar
xthal Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 for ikke å snakke om at tuXP-G disser eberland for å være frekk mot seg selv, kudos , dagens! iver89: ser du AM og PM bak tallene? eberland: tror du må hente strøm fra PSU'en din, har ikke vert borti noe +5V på skjermkort enda, ei heller hovedkort, men jeg kan jo ta feil Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 oi sann, var nok litt for trøtt til å få med meg det Lenke til kommentar
Gurun Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Ca 7 Volt henter du fra en vanlig 4 pins plugg til en HD/CD Bruk den gule som + Den røde som - og det blir litt under 7 Volt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå