Cryztek Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei prøver og få sett ram hastigheten i windows. Har prøvd følgende= Cpu-z viser bare at jeg har 12gb men ikke hastigheten. Også har jeg prøvd everest men hver gang jeg skal starte får jeg bsod når den kommer til "reading cpu info" eller noe sånt. Finnes ingen programmer som cpu-z og gpu-z til ram? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sikker? CPU-Z: Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hehe xD Ser hva du mener Og svaret mitt er lykke til ! Prøv hardwarekafeen elns, det der var bare weird. Eneste anna jeg kan tenke meg er om du restarter PC'n og ser i BIOS'en. Lykke Til Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 veldig Den cpuz versjonen du har der er hønngammal, på nyere hw,ram/chipset/cpu vil ikke den versjonen vise riktig,eller som i ditt tilfelle...ikke vise info i det hele tatt. Cpuz oppgraderes løpende, last ned siste versjon HER så løser det seg nok. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Høgg-gammal CPU-Z? Ja der får du høre Kjører selv versjon 1.52.2. Endret 7. oktober 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Åssen W7 har du foresten? Jeg kjører aktivert Enterprise 90 dager. 7100 er RC utgaven som kunne lastes ned fra Microsoft Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 ah min feil da Er windows 7rc den siste som ble lagt ut mener jeg på Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hmm jeg har 7600 versjonen Fra Microsoft ofc. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ah min feil da Er windows 7rc den siste som ble lagt ut mener jeg på Kom igjen, vis oss minnetabben i cpuz med en oppdatert versjon Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Der ser du, liten oppdatert versjon så litt bedre ut Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 bare en ting. betyr dette at jeg får mine 1600mhz når det trengs? eller vil minne fortsatt kjøre på 1000mhz? Har et asus p6t deluxe v2 hovedkort. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Her er min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå