toloekka Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei. Jeg har en LaCie d2 quadra 500 GB som ikke starter/ikke kommer opp på skrivebordet (Mac). Den er vel maks 2 år og kun gått noen få timer fordi jeg kun har startet den når jeg har kopiert over ting jeg vil ha backup av. Når jeg starter den, lyser den blå lampa opp, og jeg hører at den går og "jager" opp og ned i omdreininger, og jeg hører en svak kneppelyd. Er det håp for denne disken? Vil en reperasjon koste mye, hvis det i det hele tatt går an? Jeg har heldigvis fortsatt det meste jeg trenger fra den disken på mine interne disker på MAc´en, så helt krise er det ikke, men litt kjipt at disken ryker så fort da. Ikke god LaCie reklame det. Det er ikke ofte jeg ikke finner kvitteringer på det jeg har kjøpt, men på denne har jeg desverre ikke funnet den. mvh Tom Løkka Lenke til kommentar
Addracyn Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Har samme problem med 1TB min, Den er helt ny. Kjøpte den I new york. Den durer å går i omdreininger, Pcen har registrert den på device manager, men den dukker ikke opp i blant hardiskene mine. Halp plz. Jeg kan også legge til at den funka på bærbaren min for noen dager siden. Endret 8. april 2010 av Addracyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå