Gå til innhold

Exchange/Outlook - Lagre vedlegg til filserver automatisk


Gjest Slettet+19873487

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19873487

Hei,

 

Jeg ser etter en mulighet for å kunne koble til en mailboks og å lagre vedlegg fra alle e-postene som ligger i innboks. Dette skal gjøres automatisk og gjerne uten å trenge å åpne Outlook.

 

Jeg har lest litt om EWS (Exchange Web Service), men har ikke helt fått taket på hva dette er.

 

Se blant annet denne posten for eksempel på problemet.

 

Det er snakk om en felles mailboks på Exchange 2007 og filene skal hentes ut fra e-postene for så å legges på et filområde sortert i mapper etter hvem som sendte mailen. Må vel ha på plass en 'case select' på en måte.

 

Setter pris på all hjelp og kode-eksempler.

 

EDIT: Noen som har tips til hvordan dette kan løses?

Endret av Slettet+19873487
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...