lenang Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) hei. skal ha meg nytt mobilabonnement. fra før har familien et abonnement fra tele2 der man ringer gratis innen familien osv, så jeg trenger et abonnement som kan kombineres med det. jeg sender masse SMS, så det er en kjempefordel hvis abonnementet har inkluderte SMS. ringer ikke så veldig mye, kanskje et kvarter i måneden. har dere noe å anbefale? Endret 7. oktober 2009 av lenang Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvis du skal ha et abonnement fra Tele2 som du kan bruke sammen med Mobil Familie, anbefaler jeg Tele 2 Champion eller Tele2 Snakkis. Begge abonnementene har en SMS pris på 0,39 kr. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Åpenbart ikke Snakkis hun skal gå for da, hun sier hun ringer 15 min pr måned. Blir nok Champion hvis du samtidig skal ha mobil familie Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Tele2 Uno er jo definitivt bedre enn begge forslagene hvis det er nesten bare sms det går i (også billigste Tele2-abo på mms). edit: meeen der ser jeg jo at det ikke kan kombineres med Mobil Familie... selvsagt... Endret 8. oktober 2009 av srbz Lenke til kommentar
lenang Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 champion ja. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå