Brotato Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 har som sagt i en annen tråd kjøpt meg wow så er det noen som kan gi meg noen tips om addons? Det hadde vært bra om dere kunne skrive litt om hva de gjør også Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 WWW.CURSE.COM - Laster du ned addons. Noen ting jeg syntes er greie og ha: Chartagropher - En mye bedre map en den orginale. AtlasLoot - Her kan du se hva som dropper, og hvor. OMEN Threat Meter - DMG/DPS/HEALING og aggro måler. osv. Du kan også lese og se hva som er mest lastet ned, best egna for classen din osv på Curse sin side. Anbefaler deg også og bruke WOW tråden på forumet Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 jeg syns questhelper og x-perl er fine å ha Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 liker addons blir mye enklere da ^^ Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 har begynt en mage, tror det er den jeg kommer til å bruke mest nå Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 da må du ha Scorchio! 2 og PortalBox. Veldig nyttig og greit for mages. Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 hva trenger jeg til warlock? Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tbag er et must, utolig deilig og ha orden på bags. ^^ Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 okey takk for hjelp har også en rouge som jeg bruker litt.. hav er bra for de? også fant jeg ikke chartograher... Lenke til kommentar
HawP Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 De du ikke finner på curse, finner du kanskje på www.wowinterface.com Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Synes ikke man trenger noe spesielle addons for å spille en rogue, eneste jeg har gjort på min er å modifisere Sabrina Bufframes, slik at jeg letter greier å se debuffs på target. En cooldown addon er ikke å forakte heller. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Cartographer finner du her. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Til en death knight? Er det noen nyttige addons? Lenke til kommentar
zoby Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 okey takk for hjelp har også en rouge som jeg bruker litt.. hav er bra for de? også fant jeg ikke chartograher... Class Timer, tho jeg bruker det til alle classes, ikke bare rogue Lenke til kommentar
iKent Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ocularis: Feel the sarcasm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå