Rusher Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei! Jeg kjøpte for en tid tilbake ett MSI K9A2 Platinum hovedkort fra komplett. Alt virker ok, med unntak at hovedkortet ikke finner noen av mine S-ata disker? ikke i bios engang. Har prøvd med 3 forskjellige disker med samme hell. For sikkerhets skyld prøvde jeg med annet skjermkort,ram og cpu også for å luke ut kompabilitetsproblemer. IDE disker funker helt fint. Hva kan være problemet i det tilfelle? har også lagt inn nyeste bios uten hell. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Testet i forskjellige porter? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Testet alle portene ja :-) Kan nevnes at jeg kjører med alle hdd'ene nå på ett annet hk med samme ram og cpu. Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er sata portene slått på i bios? Kjenner ikke til dette hovedkortet, men på mange hovedkort kan man skru sata portene av/på i bios. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 De er aktivert i bios, det var de forsåvidt fra starten av :-) Lenke til kommentar
WAM Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har du prøvd å disable "AHCI mode" skal være i enhanced mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå