Gå til innhold

Acer Aspire One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den musa er ikke direkte liten, men mottakern er iallefall det. Uansett så er de fleste logitech mus supre!

 

Nja, du har jo forsåvidt rett idet. Men stort mindre enn det tror jeg ikke jeg vill harr en mus. Da blir det ullent å jobbe med synes jeg. Men det er selvsagt en meget subjektiv uttalselse. :) Det som er genialt med denne, er at den har oppbevaringsplass til mottakeren inne i musa, og også kommer med en liten sovepose (transportlomme). I tillegg til å ha den vanlige funksjonaliteten til en Logitech mus, og uovertruffen respons. Den får min gamle Logitech mus til å virke som en gammel dinosaur (både i størrelse/vekt, og funksjon).

Lenke til kommentar
Den musa er ikke direkte liten, men mottakern er iallefall det. Uansett så er de fleste logitech mus supre!

 

Nja, du har jo forsåvidt rett idet. Men stort mindre enn det tror jeg ikke jeg vill harr en mus. Da blir det ullent å jobbe med synes jeg. Men det er selvsagt en meget subjektiv uttalselse. :) Det som er genialt med denne, er at den har oppbevaringsplass til mottakeren inne i musa, og også kommer med en liten sovepose (transportlomme). I tillegg til å ha den vanlige funksjonaliteten til en Logitech mus, og uovertruffen respons. Den får min gamle Logitech mus til å virke som en gammel dinosaur (både i størrelse/vekt, og funksjon).

 

Alle logitech mus for bærbare har feste for mottaker på musa og en veske, iallefall alle de jeg har hatt.

 

Jeg har prøvd den, men har den ikke selv. Men det er absolutt en svært bra mus. Ligner på storebroren sin.

Lenke til kommentar
Du er ikke langt fra å overbevise meg, altså! :p

 

Pen laptop, forresten!

 

Hehe, den får jo musmatta mi til å se enorm ut. Jeg byttet ut bildet over til å vise et der du ser litt sammenlinkninger på størrelser. Mottakeren er merket av på Aspire Oneen. Men jeg tror ikke du klarer å se den, om du forstår hva jeg mener. :)

Lenke til kommentar
Noen som har fått testet Ubuntu Notebook Remix på den?

 

Jeg har installert remix på min sønns AA1. Det er bare å installere Ubuntu 8.04.1 og legge på noen pakker til slutt. Fungerer helt fint, bortsett ifra at ubuntu bruker litt lengre tid på å boote enn linpus

Thomas

Lenke til kommentar
Hei

 

Her kommer grønne lille meg og lurer på noe.

Først vil jeg si jeg er kjempefornøyd med min lille blå beby :)

 

Men jeg lurer på om noen her vet hvordan jeg kan få min eksterne harddisk til å fungere sammen med a1?

Jeg har en Maxtor One touch. Har prøvd litt forskjellig for å få den til å fungere. Men den vil ikke.

Noen som kan hjelpe en kvinne i nød?

 

Vet du hva slags filsystem disken er formatert i? Som regel er det ikke så lett å lese disken om den er formatert med NTFS. Prøv derfor å formater den i FAT32. Husk å ta backup av eventuelle filer, da de vil gå tapt når du formaterer!

 

Det er forsøkt å formatere den i FAT32. Men det gikk ikke. Men skal prøve litt forskjellig etterpå. Så skal jeg klare det til slutt. Jeg gir meg ikke før jeg klarer det!

 

Takk for råd og tips :)

 

Lærer en del av å lese hva dere alle skriver her.

 

Takker og bukker

Lenke til kommentar
Hei

 

Her kommer grønne lille meg og lurer på noe.

Først vil jeg si jeg er kjempefornøyd med min lille blå beby :)

 

Men jeg lurer på om noen her vet hvordan jeg kan få min eksterne harddisk til å fungere sammen med a1?

Jeg har en Maxtor One touch. Har prøvd litt forskjellig for å få den til å fungere. Men den vil ikke.

Noen som kan hjelpe en kvinne i nød?

 

Vet du hva slags filsystem disken er formatert i? Som regel er det ikke så lett å lese disken om den er formatert med NTFS. Prøv derfor å formater den i FAT32. Husk å ta backup av eventuelle filer, da de vil gå tapt når du formaterer!

 

Det er forsøkt å formatere den i FAT32. Men det gikk ikke. Men skal prøve litt forskjellig etterpå. Så skal jeg klare det til slutt. Jeg gir meg ikke før jeg klarer det!

 

Takk for råd og tips :)

 

Lærer en del av å lese hva dere alle skriver her.

 

Takker og bukker

Få NTFS format til og fungere i linpus

Viss du har en minnepenn eller ekstern disk og vil ha den til og funger på windows og i linux så må du laste ned eit program som heiter "nfts-3g" då kan du søke i pakke programmet (via Add/Remove Software).

 

andre tips: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=986586&hl=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...