Gå til innhold

Acer Aspire One

Anbefalte innlegg

kajac: Hvor har du det fra at Elprice.no er blandt de dyreste som selger denne maskinen? Ut i fra hva jeg kan se i Prisguiden er de nest billigst i øyeblikket, Netshop (som du foreslår) er ett par hundre kroner dyrere før frakt. Netshop har også det dyreste minstebeløpet på frakten av denne maskinen. Greit nok at det står at Netshop skal få den på lager før Elprice, men billigere er de foreløpig ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kajac: Hvor har du det fra at Elprice.no er blandt de dyreste som selger denne maskinen? Ut i fra hva jeg kan se i Prisguiden er de nest billigst i øyeblikket, Netshop (som du foreslår) er ett par hundre kroner dyrere før frakt. Netshop har også det dyreste minstebeløpet på frakten av denne maskinen. Greit nok at det står at Netshop skal få den på lager før Elprice, men billigere er de foreløpig ikke.

Ikke? Les her du: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=35112# :)

Og netshop har den jo virkelig ikke på lager til fredagen.. det er en ubekrefta antatt leveringstid.. 1000kr på at den blir utsatt med 1 måned de neste dagene wink.gif

Jeg tror ikke den blir utsatt. I hvertfall ikke lenger enn en uke eller to :)

Antatt leveringstid er jo den datoen de har fått av produsenten. så sansynligvis kommer den på fredag. Det spørs bare om jeg får av den forsyningen eller ikke. Men skal vi tro bekreftelsesmailen, får jeg av 13. juni-leveransen

Endret av kajac
Lenke til kommentar

kajac: Da må jeg bare beklage på vegne av misinformasjon i Prisguiden. Når jeg bestilte en blå Acer Aspire one fra Elprice i natt så kostet den nesten 500NOK mindre enn det står oppgitt nå. Det var derfor jeg ble overrasket over ditt utsagn og når det da fortsatt sto den prisen i Prisguiden som jeg har på min ordrebekreftelse fra Elprice, så trodde jeg du hadde sett feil. Men nå har vinden snudd, mine øyne ble bedratt og du hadde rett :>

Endret av djchange
Lenke til kommentar

Hmm.. satt i grunn og tenkte jeg skulle ha den "nye" XPS 15" men tror jeg vil ha denne her heller.. er jo nice pris.. og den er jo perfekt og dra med meg på skolen/skrive notater osv.. Så har jeg en stasjonær stående også.. slipper og selge den for og legge i 10-13k for en ny bærbar..

Sett en del på Asus EEE.. men likte den mye bedre..

På det OS som er på den, kan man legg inn Office? eller må jeg formatere og legge inn XP.. noe som jeg har litt lyst til.. liker XP..

Lenke til kommentar

er ikke sikker på når 80 gb kommer, men den siger vel på akkurat som tilbehøret gjør, er nok ikke lenge til vi ser 7 timers bateriet i prisguiden ;) lurte foresten på noe: vil denne funke? og det var ingen som svarte på spørsmålet om hvorfor 2 gig ikke funker :roll:

Endret av chaos king
Lenke til kommentar
Denne vil virke: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=5830

Minne du viser til kjører på en minnehastighet på 800 MHz, mens maskinen benytter 533 MHz.

2 GB fungerer sansynligvis ikke fordi hardwaren ikke er laget for å takle så mye.

ikke takle så mye? er ikke det litt rart når eee klarer det? whatever, 1,5 gig holder mildt sagt til kontorarbeid og mediaplayer :tease:

Lenke til kommentar

Er det norsk tastatur på den på Netshop? Mitt førsteintrykk har vært at Elprice får den på norsk lanseringsdato, og netshop importerer den. Blir det norsk tastatur i det hele tatt? Gidder ikke akkuratt endre språkinstillinger og manuelt tegne over tastene, liksom. Hahaha. Sorry for at jeg er lite kyndig.

Lenke til kommentar
Få av tastatur? Minnebrikkene sitter bak et deksel på undersiden av laptopen ;) hehe

hehe ja der ser du hvor mye jeg vet.. jeg byttet tasteratur på min forrige dell.. det er alt jeg har forsket på en bærbar.. men fantastisk.. jeg vil ha 1.5gb ram på min Aspire one.. gleder meg..

Takk for svar!

EDIT: Kanskje ett dumt spørsmål.. men tror dere det er mulig og spille warcraft 3 på denne saken..

System: 400 MHz Pentium II or equivalent

RAM: 128 MB

Video Memory: 8 MB

Hard Drive Space: 550 MB

Skjermkort/integrert skjermkort i Acer One:

With a powerful 400MHz core and DirectX* 9 3D hardware acceleration, Intel® GMA 950 graphics provides performance on par with mainstream graphics card solutions that would typically cost significantly more.

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...