wûst Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 OK, takk :)Er det muligheter for og oppgradere RAM, HVIS det er nødvenig da? Den funker vel greit med 1GB. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ja, men da ryker garantien også. Funker fint med 1GB på XP og Windows 7. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ok, da går jeg for den maskina Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Et godt kjøp er det. Angrer ikke selv om det er litt lite med 9'' skjerm. Skulle ha vært 11 elns Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hva er det MPX driver med? Sjekk selv: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=100013 (sjekk prisen) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hva er det MPX driver med? Sjekk selv: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=100013 (sjekk prisen) det jeg ser er at det er pristilleg for 3G ?? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=97755 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Selvfølgelig! Så ikke at det var 3G-versjonen Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Skulle formatere min eksterne hdd som var ntfs til fat32. Men det jeg kan velge er exfat. Som tydeligvis er fat64 i følge wikipedia. Vil det fortsatt funke å bruke denne til å boote med? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 AA1 ble rimelig slaktet på tv2 hjelper deg idag. må si jeg ble litt overrasket. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Nå har jeg fått gjort den eksterne hdd bootable. MEN jeg finner den ikke i bios?(dette er på min stasjonære, får min acer i morgen). Den autokjører å alt i windows, men finner den altså ikke i bios. Noen som vet grunnen?= EDIT: Fant den i bios til slutt. Men får ikke bootet noe fra den. Prøvd å sette den som cdrom også ,men vil ikke boote. Så jeg kjøper en usb penn i morgen og prøver på den på pcn Vis ikke blir det bare å bruke linpus Endret 15. januar 2009 av Sandsvei Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vurderer en One selv, men jeg lurer på hvordan disse er for meg som er elev. Jeg tenker først og fremst en PC som har nett (selvfølgelig) har Word og andre slike Office-program (excel, PP osv.), men hvordan er disse maskinene med 1GB RAM osv? Er det problem og skaffe ekstra 1GB RAM + en ekstern harddisk? Takk for svar. NB. Acer Aspire One med Windows selges UTEN Office-pakke, selv om den koster ca 1000 kr mer enn Linux-versjonen. Skal du ha Office på Windows-versjonen må du installere det selv. Det gjør du ved å enten laste ned OpenOffice gratis eller kjøpe Microsofts Office-pakke. Hvis du kvalifiserer for student-versjonen får du den for "bare" 1300 kr. Acer Aspire One med Linux selges MED ferdig installert Office-pakke (OpenOffice). Linux-versjonen fungerer fint med 512 MB ram, mens Windows XP-versjonen bør ha 1 GB for å fungere bra. Lenke til kommentar
volvo11 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei kan noen hjelpe meg med å få webcamet på acer one1 a150 til å funke på msn?. det funker hvis jeg går inn på min datamaskin og velger "Acer Crystal Eye Webcam" da kan jeg ta bilder men det funker isje i msn. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 AA1 ble rimelig slaktet på tv2 hjelper deg idag. må si jeg ble litt overrasket. TV2 hjelper meg virker lite troverdig med de testene sine. De går aldri i dybden (noe som er ganske forståelig i å med det er på tv), men de har generelt dårlige "tester". Det som dog er ganske morsomt er at AA1 fikk en firer på Nettavisen. Som eies og drives av TV2. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Slaktet var et dårlig adjektiv fra min side, men hadde trodd den skulle havne høyere oppe. den fikk en firer i denne testen også. men ser jo jevnt over at alle sliter med viftestøy skulle da være muligheter og lage ei passiv maskin. som Dell Latitude X1 som vi hadde for noen år siden. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 har fått et ekstremt irriterende problem nå som gjør at min acer er ubrukelig. når pcen booter opp booter den opp helt vanlig, også blir skjermen svart og det er en mus der. hva kan hjelpe ? vil helst ikke legge inn linpus på nytt igjen Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har også et problem. Kjørte liveupdate, men så stoppa plutselig oppdateringa pga nette forsvant. Og nå får jeg det ikke opp igjen. nettverkssenteret fungerer ikke, og vis jeg prøver å starte det skjer ikke noe. Akkurat som at det ikke eksisterer i det hele tatt. Forbanna søppel. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 har også opplevd det problemet, når det har skjedd hos meg har jeg bare restarta pcen sinnsykt mange ganger til det funker. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Har prøvd å restarte et par ganger uten hell. Også prøvd mye rart på nettet! Fant meg en mp3 spiller her i huset på 2gb, så skal prøve den i stede for den eksterne harddisken min, så blir det linux4one eller easypeasy i stede! Beklager at jeg ikke kan hjelpe med ditt problem, dog takk for at du svarer EDIT: Å Hoysann, kommer ikke lengre enn til acus bildet helt i starten før pc'n crasher når jeg har usb sticken i. Den henger seg og jeg kan ikek gjøre noe som helst. Jeg har testa usb'n på stasjonæren min og den funker plettfri. Inntrykket mitt på denne pcn etter egen erfaring og ha lest litt er at den er garbage. EDIT2: det virker som den bare finner usb'n engang i blant og de gangen den finner den så henger biosen seg. Endret 16. januar 2009 av Sandsvei Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Prøv og oppdater bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå