TurtelWar Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hei. Lurer på en ting. Hva man må laste ned/hvor finner man programmet vi må ha for å kontrollere viften. Må si den støyer litt Edit: Og er det noen grunn for at spill fra Steam ikke kan spilles? Kommer opp feilmelding av memory http://download.trrunde.org/file.php?id=7 edit: byttet linken da jeg har bygd om litt på siden Takk. Lastet det ned no. Ka bør eg sitte FAN ON og FAN OF på?? 50? Celsius ? Endret 25. desember 2008 av TurtelWar Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ikke bann TurtelWar.Hehe Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ikke bann TurtelWar.Hehe Hehe.. Men noen idèer? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har ikke brukt Fan-control enda. Bruker Ubuntu, så har ikke kommet så langt enda Men litt Googling kan vel ikke skade? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Orker ikke annet enn 123spill nå Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 123spill ja. Da er all håpet ute. Hehe Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har sittet fan on på 60 og fan off på 50. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har sittet fan on på 60 og fan off på 50. Såpass høyt? Sikker på at det er trygt? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har fan on på 64. Hvilket OS bruker du nå, 2mmy91? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg har sittet fan on på 60 og fan off på 50. Såpass høyt? Sikker på at det er trygt? CPU har en topptemp ifølge intel på 85 mener jeg det er så det er trygt. Jeg har fan on på 64. Hvilket OS bruker du nå, 2mmy91? Akkurat nå så har jeg xp. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Flotte greier. Fan controll virker som det skal. No er problemet hvordan få spilt spill på steam. Har mye forskjellige CS og HL spill, men det som er rart er at spillene fra Valve får feilmelding, mens spill fra Gearbox går bra. Dette skjer med spill fra Valve : Når eg skal kjøre de kommer dette opp : Når eg då trykker på "forsett likevel" kommer eg innpå på spillet, det står loading med det velkjente CSS bildet,før det plutselig blir svart og dette kommer opp: Noen idèer? Lenke til kommentar
Nimitz Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kan låne en USB-CDROM på jobb. Greit å installere XP som vanlig da? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kan låne en USB-CDROM på jobb. Greit å installere XP som vanlig da? Ja, går akkuratt som normalt dersom du har en ekstern cdrom. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 prøver å koble opp msn på min nye laptop men får en feil melding: Your MSN Messenger account *********@hotmail.com is errorOur protocol is not supported by the server. er sikker på at mail adresse og passord er rett skrevet, har også prøvd med et par andre kontoer uten å lykkest. noen som kan hjelpe litt? noen som kan hjelpe meg med dette lille problemet? må no være noen her som vet noe om den msn som følger med linux versjonen. Lenke til kommentar
nilsoren Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvordan - Hvor - setter jeg inn Simkort i 3G utgaven ( fikk den i dag) ? Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ta ut batteriet og se der. Lenke til kommentar
nilsoren Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ta ut batteriet og se der. Takk, ser et spor der, hvilken vei skal det inn ? Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Mysticon, jeg hadde samme problemet, men istedenfor å fikse det installerte jeg bare en annen messenger-klient. Jeg tror det var aMSN, men husker ikke nøyaktig. For å kjøre aMSN må du muligens installere TCL/TK. Mye vagt her, men du får det nok til. Lykke til! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 stooor skuffa når jeg fant ut at media "master" ikke tar .avi filer.. kan godt forstå at folk har vansker med å like linux når acer ikke tenker på å legge inn et sikkerlig media program engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå