Sundt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hvilket OS bruker du Sundt? Det var pappa som vant den i en konkurranse på MPX, så jeg er litt usikker. Legger ved e bilde av fremsiden. Dette er akkurat som jeg har! Håper på hjelp Endret 11. desember 2008 av Sundt Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er linpus, Acer sin versjon av linux. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har aldri vært borti Linpus, men du kan nok få den hjelpen du trenger i Acer Aspire One forumet, som du kan finne her. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Så denne harddisken passer? Passer og passer... hvis du monterer den under hovedkortet og bytter ut kabelen (toshiba bruker en tynnere kontakt) burde det funke. jeg prøver å få det til med 30gb versjonen av den disken nå, men jeg venter på kabelen. Det er kanskje bedre å vente til ssd-ene blir billigere og kjøpe noe som passer rett inn. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Joda.. da er min AA1 ødelagt. Veldig gøy siden jeg fikk brukt den i ca. 2-3 uker. Genialt Acer, genialt. Lenke til kommentar
borsting Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg tror XP vil kjøre greit på ssd 8 GB 512 mb ram modellen, jeg har dog 1,5 gb ram og 8 gb ssd, kjører en tweaka xp (TinyXP) som jeg lasta ned fra nettet, og den går helt smooth.MPX har acer aspire one til 1900 kr nå, løp og kjøp -Helt- smooth? Jeg har samme oppsettet som deg, og prøvde en helt vanlig XP pro SP2. Det gikk ganske greit (slo av virtuellt minne + indexing service), men hadde noen irriterende "frysninger" til tider (5-30 sek +/- hver annet minutt føltes det som) ved f.eks. surfing, skriving osv. Derimot se en film, høre musikk eller spille gikk helt fint. Regner med at det var pga. treg SSD, selv om det liksom skal være den raske typen. Kan si at den XP Versjonen som jeg bruker på min 1,5GB 8GB SSD acer one. har jeg nå testet på en helt clean A110 Altsu ikke 1,5 GB ram, og den går helt smooth, kjører msn musikk browser web allt på en gang, går helt glatt. Fikk en PM fra en bruker som lurte på hvilken torrentside jeg lastet ned xp versjonen fra, saken er at jeg lastet den ned fra en bestemt nettside, menn husker ikke helt, anywais, jeg har filene på pc-en som trengs får å lage en USB boot XP, den er veldig enkelt, du plugger i usb´n, starter opp din aao, og den formaterer og legger in xp og alle drivere som trengs, + viftestyring. kan se om jeg finner nettstedet... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg bruker nå tinyxp til min a110, uten tillagt RAM. ikke noe hakking, alle drivere, etc. Jeg har nettstedet, så folk kan PMe meg for å få det. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) . Endret 3. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 http://www.lassedahl.com/b/mer_ram_i_en_acer_aspire_one Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) . Endret 3. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bare vær veldig forsiktig med Flex kablene så går det bra. Vis du ikke vet det så er de flex kablene de kablene som blant annet tastatur er festet med. Men bare spør her så skal jeg svare så godt som mulig Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Legg skjermen helt bak, også tar du tak foran med touchpaden og bare vipper bakover samtidig som du løfter oppover. Festene er bare små klips så vis du putter en gitar plekter eller noe lignende og bare drar langs kanten så skal de løsne ganske lett. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Oij, det hørtes ikke bra ut. Men du har husket alle skruene? De under gummiknottene også? er totalt 8 skruer på undersiden av maskinen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heheh Slet litt med de selv.... Bare hyggelig Lenke til kommentar
EB78 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Stortrives med min A150! Spesiellt etter at jeg la inn Ubuntu Remix, ALT fungerer! Eneste jeg har å utsette på maskinen er svært treige 6, t, i og k taster. Er det flere som sliter med dette? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har ihvertfall ikke problemer med mine taster Men jeg kjører XP Pro SP3, ikke tweaket på noen måter, da jeg ikke gadd å styre med det Syns den fungerer greit nok som den er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå