belenix Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Den støtter EIST. Min går mellom ca 150 MHz og 1596 MHz. Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Noen som vet pris og når aspire'n med 160gb og 6-cellers batteri kommer til Norge? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Feilen er enkelt og greit at det trådløse nettverkskortet slutter å virke når batteriet begynner å få lavt nivå. Jeg angrer heller ikke på kjøpet, det er en flott maskin, men det er veldig irriterende å sitte på forelesning og plutselig miste kontakt med nettverkstasjonene på intranettet. Jeg har heller ikke opplevd denne feilen. Tok en ny test nå, kjørte ned til 9% (rødt kryss), var tilkoblet med utmerket signalstyrke hele veien ned. Jeg er faktisk positivt overrasket over det trådløse nettverkskortet. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har hvertfall klart å kjøre med WLAN aktivert helt til maskinen selv skrudde seg av. (Deaktivert alt av det Windows selv skal gjøre når batteriet begynner å bli flatt). Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Den støtter EIST. Min går mellom ca 150 MHz og 1596 MHz. oiii ^^, min står konstant på 1596 i xp... hvordan skal jeg få dette til å fungere? jeg prøvde ett programm der jeg kunne justere det selv, men det hjalp heller ikke... den har låst seg fast på 1596MHz... Lenke til kommentar
belenix Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 SpeedswitchXP http://www.diefer.de/speedswitchxp/index.html Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da har jeg (endelig) fått registrert maskinen hos Acer Support, og så fort jeg får ferdigfrankert postlapp fra dem så skal maskinen endelig på reparasjon. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 SpeedswitchXP http://www.diefer.de/speedswitchxp/index.html jeg prøvde notebook hardware controller, den fungerte vertfall ikke. Skal prøve denne når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 da har jeg testet, og resultatet var noe annet, nå klokkes cpuen ned til 798MHz, og bærbaren varer noe lengre =) men volten ligger fortsjatt på 1 komma noe... skal ikke denne ned til under 1 også? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da har jeg (endelig) fått registrert maskinen hos Acer Support, og så fort jeg får ferdigfrankert postlapp fra dem så skal maskinen endelig på reparasjon. Hei igjen. Fikk tilbake maskinen fra "reparasjon" i dag. Det de hadde gjort ang. wlanet var å gå inn på enhetsbehandling og maskinvareoversikten, funnet det trådløse nettverkskortet og åpnet egenskaper for denne. Her hadde de gått på fanen "avansert", trykt på "power save mode" og til høyre valgt "off". Dette skal visstnok fikse problemene med at wlan slår seg av. Jeg har ikke hatt trøbbelet med wlanet i dag, så det ser ut til at det funker. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Noen som vet hvordan Acer eRecovery fungerer på denne maskinen? Ligger den i en skjult prartsjon, eller? Vurderer å legge inne Windows fra bunn av selv, men vil gjerne beholde muligheten til å få den tilbake til fabrikkinnstillinger. Lenke til kommentar
Warshade Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hey Godtfolk, da har jeg kjøpt meg en jeg og:P Er veldig fornøyd. Men har et lite spørsmål.. Hvorfor er systemspråket nynorsk? Og hvordan forandrer jeg det? Helst en helt step-by-step guide siden dette er mitt første møte med linux operativ system. På forhånd takk Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Kva er status på mulegheit for innebygt 3G (slik at ein berre setter sim-kortet i sjølve laptopen) i A150 no? Ser at temaet har vore tatt opp før, men det står no også på FAQ hos Acer at det finst ein modell med dette...stemmer dette? Lenke til kommentar
flonoen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da har jeg (endelig) fått registrert maskinen hos Acer Support, og så fort jeg får ferdigfrankert postlapp fra dem så skal maskinen endelig på reparasjon. Hei igjen. Fikk tilbake maskinen fra "reparasjon" i dag. Det de hadde gjort ang. wlanet var å gå inn på enhetsbehandling og maskinvareoversikten, funnet det trådløse nettverkskortet og åpnet egenskaper for denne. Her hadde de gått på fanen "avansert", trykt på "power save mode" og til høyre valgt "off". Dette skal visstnok fikse problemene med at wlan slår seg av. Jeg har ikke hatt trøbbelet med wlanet i dag, så det ser ut til at det funker. Det virker fantastisk tungvindt at de tar maskinen inn på reperasjon for å fikse noe så simpelt. Var det du som ringte inn til acer, og de gav deg en mulig løsning på wlan-problemet, men det allikevel ikke fungerte? I så fall burde de jo bare sagt det som ble gjort når du sendte den inn, var jo ikke så vanskelig! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Det var jeg som ringte i går. Jeg prøver det du sa nå ostenXX, og hvis det fungerer så kan jeg vel bare si tusen takk! Rart at ingen på Acer visste det, selv om han jeg snakket med først i dag mente det skulle eksistere, han visste bare ikke hvor (han trodde det fulgte med et eget Acer-program som tok seg av det, eller at det lå i Power Options i Control Panel, men det gjorde det ikke). Edit: PÅ første forsøk fungerte det, skal prøve et par ganger til før jeg trekker noen konklusjon her =) Endret 13. september 2008 av Bruun Lenke til kommentar
Looke Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har hatt min acer A110 i en uke nå og har merket at høyremuseknapp er blitt veldig løs den kan dyttes ned uten at jeg hører klikket, flere som har merkeet noe av det samme ? Lenke til kommentar
gl Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Noen som vet pris og når aspire'n med 160gb og 6-cellers batteri kommer til Norge? Det lurer jeg også på. Netshop selger en brun AA1 med 160 GB, så jeg ringte og spurte dem igår. De sa den var 3 celler og at de ikke visste noe om at 6-cellers maskiner skulle komme hit. Det er jo merkelig siden på Acers sider er 160 GB disken bare nevnt sammen med 6 celler. http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=109620 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Tror nok netshop roter litt med den modellen. For Lev.Produktnr stemmer ikke med noen av aspire one modellen. Heller ikke den som har 6 cell. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 må nok kjøpe ett til ett 6 cellers her i vertfall, viss ikke det blir noe flyttings på gangs ;P Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har hatt min acer A110 i en uke nå og har merket at høyremuseknapp er blitt veldig løs den kan dyttes ned uten at jeg hører klikket, flere som har merkeet noe av det samme ? min har vært sånn siden jeg fikk den. bryr meg egentlig ikke da den klikker bare du trykker langt nok ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå