chaos king Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 haha, jeg skal ikke gjøre det, men det er nesten så jeg vurderer å sitte oppe å chille til jeg evnt. får en mail, elelr at klokka blir to... men man har jo ikke feri, så må vel få en blund på øye før jobb :O Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Men i betingelsene står det bare at datoene er veiledende.... Men, får håpe vi ikke må vente alt for lenge..... Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Eg håper vertfal at det ikkje blir utsatt meir, eg har drit lyst på ein sånn liten sak, og då helst FØR sommarferien er over Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 da er mailen sendt, og den bekreftede datoen er 8. august for første partiet Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Fikk den jeg også nå. Jaja. Synes det er evigheter synes jeg forhåndsbestilte EEE på PS, som da skulle komme i mars. Ettersom flere og nyere kom på markedet gikk jeg for One. Men, overlever vel med resten av maskinparken man har inntil videre Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 da er mailen sendt, og den bekreftede datoen er 8. august for første partiet Beklager hvis jeg hermed røper uvitenhet: Men vil dette si at det FØRSTE partiet med den blå først kommer 08.08.08? Med andre ord: Netshop, Komplett og andre enn ps.no opererer med datoer i juli, som jeg trodde var det første partiet? Men det vil vel si at INGEN får tak i den blå før 8. august - eller hva? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 De har foreløpig bare ubekrefta de andre og. Selv om PS først får den da, kan det hende andre får den før, men tvilsomt at de får den veldig mye før. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hmm, så det betyr at onkelen min hadde den infoen FØR ps.no, interessant Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Joa.. eller at ps.no har en del fler å henvende seg til og valgte å samle opp alt og sende ut informasjonen litt senere når de var organiserte! Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 detta blir spennande uansett når den kjem ut, sjølv om eg hadde håpt å få den vertfal før sommarferien nesten er over Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 detta blir spennande uansett når den kjem ut, sjølv om eg hadde håpt å få den vertfal før sommarferien nesten er over Akkurat. Du er så menn ikke alene om dette håpet, men nå ser det mørkt ut. Får smøre oss med litt tålmodighet, tror jeg. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Mumle, drar på ferie 7. august... Lenke til kommentar
hessel Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg har ikke fått ny mail fra PS.NO. Det betyr at jeg fortsatt får pcen fra første parti i midten av juli (hvit). Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg har ikke fått ny mail fra PS.NO. Det betyr at jeg fortsatt får pcen fra første parti i midten av juli (hvit). jeg tviler... har fått bekreftet at jeg får fra første parti, og jeg har fått mailen. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg har ikke fått ny mail fra PS.NO. Det betyr at jeg fortsatt får pcen fra første parti i midten av juli (hvit). jeg tviler... har fått bekreftet at jeg får fra første parti, og jeg har fått mailen. Vel, jeg har ikke fått noen ny mail fra PS.NO, og det står i ordreinformasjonen på min profil på PS.NO at den er ubekreftet 9. juli. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Var vel de med blå bestilling som fikk mailen. Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 mulig det... jaja, vi med blå får se det positive i det, når vi først får den har vi rukket å være så mye ute i sommer, at vi har en god unskyldning for å sitte inne litt Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Var vel de med blå bestilling som fikk mailen. jeg har bestillt hvit, og jeg fikk mailen Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 jeg har bestillt hvit, og jeg fikk mailen Jeg har også bestilt hvit, fått bekreftet at jeg får fra første parti og fått mailen. Bekreftet 8/8. Drar på ferie 3/8... Lenke til kommentar
peamoen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg var tidlig ute og bestillte den hvite Aspire one (5. juni, fra Elprice). Har vært på nettet og lest alle anmeldelser siden den dagen, og gleder meg til jeg har den i henda. Men en ting jeg ikke har klart å finne ut av er om the One støtter SDHC-minnekort. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå