Gå til innhold

Acer Aspire One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er dei siste dato frå ps.no

 

Acer Aspire One White: Ubekreftet (2008.07.01)

Acer Aspire One Blue: Bekreftet (2008.08.08)

Asus EEE 7": Bekreftet (2008.09.01)

Asus EEE 900 White: Bekreftet (2008.07.19)

Asus EEE 900 Black: Bekreftet (2008.07.19)

 

(Dato endra seg veldig ofte)

Endret av Neddo
Lenke til kommentar

Då har eg ordna meg med onkelen min, som driver med IKT og sånt, og får alt til innkjøps pris, at han må bestille ein Aspire One til meg for ein litt billigare penge enn kva dei koster på nettbutikkane.

Han sa at lanseringen var 18.07 og 08.08.

Venter SPENT på den no :D

Lenke til kommentar
Då har eg ordna meg med onkelen min, som driver med IKT og sånt, og får alt til innkjøps pris, at han må bestille ein Aspire One til meg for ein litt billigare penge enn kva dei koster på nettbutikkane.

Han sa at lanseringen var 18.07 og 08.08.

Venter SPENT på den no :D

Hvorfor 2 lanseringsdatoer? en for den blå og en for den hvite? en for første og en for andre parti?

 

Har du flere detaljer? Venter i spenning :)

Endret av kajac
Lenke til kommentar

Huff da. Er det først 8.8 nå da.

 

Det blir vel godt å vel jul innen vi får se en minilaptop fra norske butikker.

 

Men, bryr meg ikke allverdens. Så viktig er den ikke. Men hadde vært gøy å snart fått den, det hadde det.

 

At den har fått bekreftet status er da iallefall noe. Men det er ikke alltid det er å stole på heller.

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar
nei, den blå er BEKREFTET Å KOMME 08.08.

Da må det være den hvite som kommer 18.07 da den ikke har en bekrefet dato på PS enda.

Da er det vel heller slik at det er to bekreftede datoer. Jeg vil tippe en for første parti og en for andre.

 

Bra jeg har fra første parti :D

Mja, den blå hadde en bekreftet dato i juli tidligere. Ville ikke satse penger på noen av dem selv om det står bekreftet.

 

Øystein

Lenke til kommentar

Jeg bestilte Acer Aspire One (hvit) fra PS.NO i forrige uke, under forutsetning av at jeg fikk garanti for at jeg får levert PCn fra første parti de får på lager.

 

Selger hos PS.NO bekreftet til meg at jeg får fra første parti, og at de får inn PCn i midten av juli.

Lenke til kommentar

Her er min teori:

Parti nummer 1 er utsolgt nylig. Parti nr 1 har leveringsdato i juli. Parti nr 2 har fått leveringsdato 8 august. Parti 2 er det partiet som nå er til salgs

 

Aner ikke om dette stemmer, men jeg tipper det er riktig.

Endret av kajac
Lenke til kommentar
Her er min teori:

Parti nummer 1 er utsolgt nylig. Parti nr 1 har leveringsdato i juli. Parti nr 2 har fått leveringsdato 8 august.

 

Aner ikke om dette stemmer, men jeg tipper det er riktig.

 

Det kan sikkert stemme. Jeg ble lovet levering fra 1. parti av PS.NO i forrige uke.

Lenke til kommentar

Det er én måte å finne det ut på.

Mellom klokken 0.00 og 2.00 i natt blir en ordrebekreftelse sendt ut med ny dato.

Hvis du får en mail er det leveringsdatoen i den nye mailen som gjelder. Hvis du ikke får en mail, vi den gamle datoen fremdeles stå.

 

Så vi finner det ut i natt :p

 

Edit: Dette gjelder KUN de som har bestillt fra PS.no. Mailen jeg snakker om er en ordrebekreftelse.

Endret av kajac
Lenke til kommentar

hva kan man si, hvis psdata oppgir en leveringsdato, og ikke overholder denne, eller at de "lover" å ha den på lager en viss dato, og ikke har det?

jeg har fra første parti fra ps (fikk det bekreftet), og min nyligste dato sier 08.07.2008

Endret av chaos king
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...