Kløno Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Først; er det noen som har fått denne maskinen fra Navitel enda(A150)? Har ikkje hørt noe og lurer på om eg må vente på neste leveranse, når det måtte bli. Så, Siden denne PC ikkje kommer med noen DVD-rom spiller, hva gjør dere da? Burde eg skaffe meg en ekstern DVD-rom med det samme eller hur. Noen gode forslag? Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 eg har den a150, eg bare deler den cd spilleren eg har på hovedmaskina gjenom nettverke om det er noe eg skal instalere fra cd, kan også kjøpe ein exstern som du kobler til i usb når det trengs.. Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Du kan også bruke nero å lage en image fil av cden fra en annen pc. Kopiere den over på en minnepenn og instalere den ved hjelp av daemon tools Lenke til kommentar
ivanito Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg ser at som oftest koster AA1 mer med Windows XP versjonen enn med Linux versjonen. Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe 120gb, 1gb versjonen i Linux versjon i norske netthandlere? Så langt har jeg ikke funnet noen. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Noen som vet om de støtter SDHC? (står sikkert et sted i tråden, men gidder ikke å lese alt ) Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Jeg har et 16GB SDHC Class 6 Sandisk kort i min, det fungerer utmerket. EDIT: Det må forresten nevnes at jeg ikke har prøvd dette kortet i den vanlige kortleseren, kun i Storage Expansion porten. Endret 26. august 2008 av Te'om Lenke til kommentar
Sweeneytom Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg er midt i RAM-bytte etter denne guiden: http://www.lassedahl.com/b/mer_ram_i_en_acer_aspire_one Det har selvsagt oppstått et problm.. lokket sitter som støpt fast ved henglsene.. jeg er ikke kar om å få den opp, og har allerede laget noen stygge merker.. Hva gjør jeg galt? alle skruene er løse.. Tips? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 SDHC funker i begge portene. Har 16gb. Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kan også bekrefte at SDHC fungerer. Kjøpte 8gb Kingston til min. Noen som benytter seg av ekstern mus til AA1? Noen tips til en liten (dog komfortabel) mus til AA1? Trådløs/Tråd blir det samme, men liten størrelse og pris er viktig Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kan også bekrefte at SDHC fungerer. Kjøpte 8gb Kingston til min. Noen som benytter seg av ekstern mus til AA1? Noen tips til en liten (dog komfortabel) mus til AA1? Trådløs/Tråd blir det samme, men liten størrelse og pris er viktig Etter tips i denne tråden kjøpte jeg denne. Den er digg. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Gjentar meg selv fra forrige side; hvordan er tastaturet i forhold til MSI Wind? Er det veldig lite? Lenke til kommentar
djchange Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Nei det er ikke veldig lite. Se på sammenligningen . Eventuelt kan du se på dette bildet (Asus Eee 900 -> Wind U100 -> Aspire one). Endret 26. august 2008 av djchange Lenke til kommentar
flonoen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Da nærmer det seg fort den 27. august, og fremdeles står det "1 stk har forventet sendingsdato 2008-08-25", samt "åpen" på statusen. Noen her som har bestilt fra komplett.no, og fått pakken, eller iallefall fått sporingsnummer? Begynner å gå rimelig lei ventinga nå! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 de har inne på XD.no, hvis du ikke har betalt noe som helst enda, kan du jo prøve der. Lenke til kommentar
lindakri Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kan også bekrefte at SDHC fungerer. Kjøpte 8gb Kingston til min. Noen som benytter seg av ekstern mus til AA1? Noen tips til en liten (dog komfortabel) mus til AA1? Trådløs/Tråd blir det samme, men liten størrelse og pris er viktig Etter tips i denne tråden kjøpte jeg denne. Den er digg. Den har jeg også, kan anbefales Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg bestilte den på XD, god pris og en helt OK sendetid. FÅr den imorgen, er 20 min fra meg i den terminalen Tok 3-4 dager før dem sendte min. Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kan også bekrefte at SDHC fungerer. Kjøpte 8gb Kingston til min. Noen som benytter seg av ekstern mus til AA1? Noen tips til en liten (dog komfortabel) mus til AA1? Trådløs/Tråd blir det samme, men liten størrelse og pris er viktig Etter tips i denne tråden kjøpte jeg denne. Den er digg. Har du fått testet den ut? Er det plug&play i linpus, eller mye knoting? Kan de to ekstra knappene programmeres i Linpus? Det er vel kun ønsketenkning at den benytter seg av blåtann? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det var plug and play i linpus, men jeg har ikke prøvd å programmere knappene eller legge in det logitech programmet. Har heller ikke funnet ut hvordan jeg stiller inn følsomheten. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Du høyreklikker, velger Settings >Mouse Settings. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Du høyreklikker, velger Settings >Mouse Settings. takk!!! Det får meg forresten til å innse at jeg foretrekker musen på ALTFOR lav følsomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå