nietsoj100 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har 3 disker i pcn min og på den ene har jeg installert spill. Etter at ett spill låste seg ved installasjon måtte jeg restarte pcn fordi jeg ikke fikk avsluttet dette programmet. Pcn startet seg opp igjen og jeg tenkte at jeg sletter dette spoillet(siden det kommer fra bukta,så det er ikke synd på meg om det har komemt ett virus,jeg vet det) Går inn på disken der spill ligger og trykker delete og maskina henger seg,etter 2 restarter så er disken plutselig borte fra Min Datamaskin.noen som hvet hva som har skjedd? men alt annet fungerer slik det skal gjøre så jeg lurer på hva dette kan være for noe.... Lenke til kommentar
zorlog Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har 3 disker i pcn min og på den ene har jeg installert spill.Etter at ett spill låste seg ved installasjon måtte jeg restarte pcn fordi jeg ikke fikk avsluttet dette programmet. Pcn startet seg opp igjen og jeg tenkte at jeg sletter dette spoillet(siden det kommer fra bukta,så det er ikke synd på meg om det har komemt ett virus,jeg vet det) Går inn på disken der spill ligger og trykker delete og maskina henger seg,etter 2 restarter så er disken plutselig borte fra Min Datamaskin.noen som hvet hva som har skjedd? men alt annet fungerer slik det skal gjøre så jeg lurer på hva dette kan være for noe.... finner du den i bios? viss ja, last ned diagnoseprogram www.wdc.com det funker til alle disker. Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 fant den ikke i bios men etter ett par restarter og etter at jeg tok av og på kontaktene på disken så er den der igjen.og fungerer som vanlig.er nok noe muffens ute og går men den har fungert helt fint siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå