Kr0vel Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei. kunne trengt litt hjelp\veiledning til en stasjonær pc. Den skal brukes til bilderedigering, litt enklere videoredigering og litt spel(ikkje nyeste spill men TM og cs o.l) har en 24" hd skjerm og blir vell tv til film titting så hdmi utgang hadde vert fint:) Tenkte rundt 5k (+1-2k går bra) Skjerm er trenger eg ikkje. Kkunne vell vert fint med en rask hdd til OS, men mykje lagring har eg fra før. Har ikkje fylt med på data markedet på noen år så har særs lite peiling på de nye markedet. Mvh Kr0vel Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Må vite om du skal bygge selv eller kjøpe ferdig Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Må vite om du skal bygge selv eller kjøpe ferdig Trur nesten de må bli ferdibygget. har kun bygget 1 pc å de var min gamle(skrudde fra verandre og i hop igjen) men med litt hjelp så skulle vel eg ha klart å bygget selv. kva vill du anbefalle? prismesig er de vell selvbygger som er best? Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Har nå med hjelp fra en nabo satt opp en PC på komplett noen som har noen forandringer å komme med? Har ikkje tenkt å bruke mer en 4-4500 på den. Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Husk strømforsyning det fins kabinetter som det følger med det slik som dette http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...70;c:36139;r:pg Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Glemte å si at eg har en psu liggandes fra før. så de trengs ikkje:) Lenke til kommentar
Osse Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Til bilde og videoredigering er en 4 kjerne absolutt og foretrekke foran dual core. Cpu test Handlekurven din på komplett vil komme på ca 4000 inkludert frakt. Så her kan det gjøres atskillig bedre. Vi har rom for radeon 5770, 4 kjerne cpu, støydempet kabinett. Gigabyte 770 hk Coolermaster Silio kabinett Amd Athlon II 620, 4 kjerner xfx radeon 5770 grafikkort 4 gb DDR3-1333 minne Totalt inkludert frakt kr 4064,- Selvsat kan du spare på kabinettet, men når en jobber med bilder osv like en ikke mer støy enn nødvendig- Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Til bilde og videoredigering er en 4 kjerne absolutt og foretrekke foran dual core. Cpu test Handlekurven din på komplett vil komme på ca 4000 inkludert frakt. Så her kan det gjøres atskillig bedre. Vi har rom for radeon 5770, 4 kjerne cpu, støydempet kabinett. Gigabyte 770 hk Coolermaster Silio kabinett Amd Athlon II 620, 4 kjerner xfx radeon 5770 grafikkort 4 gb DDR3-1333 minne Totalt inkludert frakt kr 4064,- Selvsat kan du spare på kabinettet, men når en jobber med bilder osv like en ikke mer støy enn nødvendig- Har dette hk 5,1? kan ikkje finne de nokon plass. har nettopp fått Logitech X-540:) Takk for svar:) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Står at det er 7.1, da vil 5.1 kjøre greit... Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 da va ny pc bestilt:D men i ordren var de 1 feil. Står feil skjermkort i forhold til de eg bestilte. Sendte mail til dustin der eg forklarte feilen å hvilke kort eg skulle ha. Får håpe de ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå