hantimilon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Har tenkt på å skaffe meg en liten "pc" til å kjøre litt filmer og serier til TV gjennom hdmi. Har kikket en del på Asus O!Play. Virker som en enkel og grei løsning. Har allerede ekstern disk, så trenger egentlig ikke noen lagring på pcen. Er dette noe dere ville anbefalt til helt enkelt bruk? Eventuelt andre merker? vet også at WD har noen tilsvarende. Endret 7. oktober 2009 av hantimilon Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei! Kategorien her er: Mediesenter-PC og HTPC. Må vel finnes en bedre plass å diskutere slike bokser ... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Her har du en media PC til under 3k. Kun denne uka btw! EDIT: Glemte CPU! E5300 koster 300-400? EDIT2: Oppdatert handlevogn med CPU Endret 8. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 TS ser ikke ut til å mene PC, men mediaspiller Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 hah! stemmer! Ser det nå Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvor skal jeg legge denne tråden da? :S Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Rett plass, eller så rett som mulig Er bare jeg som var litt rask.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Problemet er at Diskjusjon.no/HW.no ikke har en kategori for dette. Så da blir det vel "Annet...". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå