Kadmium Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) 1. Mr. Zilter: Hodeløse Bush så en dame spise av bestefars kanelbolle. 2. Señor Bukkake: Eks-president Bush så en dame spise av bestefars kanelbolle. 3. Oyzteinr forsøker å spolere. 4. Mr. Zilter: Eks-president Nixon overrasket en dame spise av bestefars kanelbolle. I det fjerde leddet, byttes det ut to ord i stedet for ett. Bush byttes ut med Nixon, og så byttes ut med overrasket. Altså har det blitt litt krøll her. Spesielt når folk bare fortsetter uten å ta hensyn til det. Men, vi trenger for all del ikke å være så strenge på det. Tenkte jeg bare skulle gjøre folk obs på det. For min del kan vi gjerne fortsette fra lara69 sitt innlegg. Endret 14. november 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Enig, slikt blir det bare rot og krøll ut av. Jeg fortsetter fra der det skal fortsettes fra. Å bytte ut to ord i slengen, kan man selvsagt ikke akseptere. Da blir jo hele poenget og reglene til leken ødelagt og det er ikke noe ryddig, logisk eller fornuftig poeng i det. Jeg fortsetter dermed fra der Senor Bukkake slapp taket fra forrige trådside: "Eks-president Bush så en dame spise av bestefars kanelbolle." Bombeekspert Bush så en dame spise av bestefars kanelbolle. Endret 15. november 2009 av IDF Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg beklager så meget, men jeg fulgte reglene etter min oppfattelse. Jeg endret på ett ord fra setningen i quoten over. Jeg trodde den var en del av leken. Men for all del, det spiller ingen rolle. Bombeekspert Bush så en dame spise bortenfor bestefars kanelbolle. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er også poenget. Leser du hva vi skriver? Det ble noe krøll her tidligere, ved at en person byttet ut to ord i stedet for ett, slik regelen tilsier at man skal gjøre. Dermed forsøkte vi å rette opp i det, men du fortsatte leken, og tok ikke hensyn til at det var blitt noe kluss fra før av. Dermed blir det bare mer kaotisk. Men, nå er det ordnet opp i sier vi og så fortsetter vi. Bombeekspert Bush så en dame fise bortenfor bestefars kanelbolle. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg beklager så meget, men jeg fulgte reglene etter min oppfattelse. Jeg endret på ett ord fra setningen i quoten over. Jeg trodde den var en del av leken. Men for all del, det spiller ingen rolle. Da er alt i orden Bombeekspert Bush så en bombe fise bortenfor bestefars kanelbolle. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jordmorekspert Bush så en bombe fise bortenfor bestefars kanelbolle. Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jordmorekspert Bush så en bombe fise bortenfor bestefars tømmerhytte. Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jordmorekspert Bush luktet en bombe fise bortenfor bestefars tømmerhytte. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jordmorekspert Bush luktet en bombe fise bortenfor bestefars esel. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jordmorekspert Bush lot en bombe fise bortenfor bestefars esel. Lenke til kommentar
znicon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jordmorekspert Bush lot en jødejarl fise bortenfor bestefars esel Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jordmorekspert Bush lot en jødejarl fise påbestefars esel Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jordmorekspert Bush lot tøffe jødejarl fise på bestefars esel Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jordmorekspert Bush lot tøffe jødejarl fise på bestefars gebiss Lenke til kommentar
abrj Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jordmorekspert Stoltenberg lot tøffe jødejarl fise på bestefars gebiss Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Magetufse Stoltenberg lot tøffe jødejarl fise på bestefars gebiss Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Magetufse Stoltenberg lot lille jødejarl fise på bestefars gebiss Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Antikrist Stoltenberg lot lille jødejarl fise på bestefars gebiss Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Antikrist Stoltenberg lot lille jødejarl fingre på bestefars gebiss Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Antikrist Stoltenberg lot lille havfru fingre på bestefars gebiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå